کد خبر : 2004490 | 05 اسفند 1402 ساعت 21:47 | 92.8K بازدید | 42 دیدگاه

مهاجم مدنظر پرسپولیس با سابقه حضور در استقلال

محمدجواد محمدی وقتی ۲۱ ساله بود، در استقلال حضور داشت.

مهاجم مدنظر پرسپولیس با سابقه حضور در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، این روزها صحبت‌های جدی برای انتقال محمدجواد محمدی به پرسپولیس مطرح شده است. این بازیکن که در این فصل عملکرد بسیار خوبی در ذوب آهن داشته برای تقویت خط حمله پرسپولیس مورد توجه اعضای کادرفنی سرخ‌ها قرار دارد.

محمدی راه سختی را طی کرده تا امروز مورد توجه مدافع عنوان قهرمانی باشد. او به عنوان یک بازیکن جوان و مستعد در ۲۱ سالگی راهی استقلال شده بود و در دوران شفر پیراهن استقلال را می‌پوشید. به گفته این مهاجم شفر اصرار زیادی به بازی دادن به او در پست دفاعی داشت و او هم که نتوانسته بود در پست غیرتخصصی انتظارات را برآورده کند هیچ بازی‌ای برای استقلال انجام نداد و این تیم را ترک کرد.

1994396

محمدی برای دنبال کردن آرزوهایش به لیگ‌‌های پایین‌تر رفت و برای کارون اروند و رایکا بابل بازی کرد و سپس به هوادار پیوست و با این تیم لیگ برتری شد.

او توانست در دو فصل حضورش در لیگ با این تیم نوپای تهرانی عملکرد خوبی داشته باشد و مهاجم اول بنفش‌پوشان بود. جالب اینکه جواد محمدی طی دو فصل گذشته دو بار مقابل پرسپولیس گل زده و هر بار سرخ‌ها را به دردسر بزرگی انداخت.

حال باید دید مهاجم مستعدی که در استقلال چهره نشد می‌تواند در ۲۷ سالگی به پرسپولیس بپیوندد یا خیر. به نظر می‌رسد محمدی مشتاق این انتقال است و همه چیز به توافق دو باشگاه بستگی دارد.

دیدگاه‌ها