کد خبر : 2004497 | 05 اسفند 1402 ساعت 22:20 | 142.2K بازدید | 199 دیدگاه

فرهاد استادیوم شارجه را روی سرش گذاشت

خشم بی‌سابقه مجیدی: چطور اوت را ندیدی!

فرهاد مجیدی در جریان دیدار با الشارجه، به شدت نسبت به تصمیمات تیم داوری و صحنه منجر به دریافت گل معترض بودند.

خشم بی‌سابقه مجیدی: چطور اوت را ندیدی!

به گزارش "ورزش سه"، اتحاد کلباء دربی شهر شارجه را نیز واگذار کرد تا این تیم در پنج دیدار اخیر خود در ادنوک لیگ فقط دو مساوی کسب کرده باشد. اما باخت امروز ببرها جنجالی‌تر بود. چرا که فرهاد مجیدی اعتقاد داشت گل منجر به شکست تیم او، غیرقانونی بود.

در دقیقه 29 بود که استارت جنجال‌ها زده شد. جایی که دفع توپ بلند مدافع شارجه به عثمان کامارا رسید و این بازیکن ابتدا توپ را کنترل کرد ولی توپ از او فاصله گرفت و در آستانه خروج از زمین بود که این بازیکن خودش را به توپ رساند و با یک ضربه، آن را به موسی مارگا رساند.

در شرایطی که بازیکنان کلباء و فرهاد مجیدی تصور می‌کردند که در این صحنه توپ از زمین خارج شده، اما تیم داوری دستور به ادامه بازی داد و مارگا با چند متر پیش روی، با یک پاس در عرض تماشایی، توپ را برای کایو فرستاد و او نیز با یک ضربه بغل پای دقیق، دروازه کلباء را باز کرد.

پس از این صحنه، مجیدی به شدت در کنار زمین به تصمیم داور بازی معترض بود. او به داور چهارم اعلام کرد که صحنه خروج توپ از زمین را دیده و داور باید این گل را مردود اعلام کند. داور مسابقه نیز به کنار زمین آمد و سرمربی ایرانی ببرها را به آرامش دعوت کرد و گفت که اگر اتفاق خاصی رخ داده باشد، داور VAR به او اعلام می‌کند.

در شرایطی که بازی برای دقایقی متوقف بود تا کمک داور ویدیویی صحنه را مورد بررسی قرار دهد اما در نهایت این گل مورد قبول واقع شد که باز هم اعتراض‌های مجیدی را در پی داشت که این اتفاقات را در زیر مرور می‌کنیم:

1994412
این صحنه مورد بحث مجیدی و بازیکنان کلباء است. عثمان کامارا در این شرایط توپ را به موسی مارگا سپرد و او زمینه ساز گل تیمش شد.
1994414
این نمای دیگری از صحنه مذکور است که کامارا در این شرایط توپ را به هم تیمی‌اش رساند.
1994409
پس از به ثمر رسیدن گل الشارجه، مجیدی اینگونه به کمک داور معترض بود.
1994408
سرمربی سابق استقلال با اشاره به کنار زمین، به داور چهارم توضیح می‌داد که توپ از زمین خارج شده است.
1994411
مجیدی مدعی بود که با چشمانش خروج توپ از زمین را مشاهده کرده و این گل باید مردود اعلام شود.
1994413
در ادامه نیز داور مسابقه به کنار زمین آمد و از مجیدی خواست که آرامشش را حفظ کند چرا که اگر اتفاقی رخ داده باشد، کمک داور ویدویی از طریق هدست به او اعلام می‌کند.
1994407
اما پس از گذشت دقایقی، گل مورد تأیید قرار گرفت تا مجیدی اینگونه با چهره‌ای بهت زده به سمت نیمکت تیمش برگردد.
1994406
مجیدی که باور نداشت این گل مورد تأیید قرار بگیرد به سمت کمک داور رفت و اینگونه با چهره‌ای حیرت زده، پیامش را به تیم داوری رساند!
1994410
در نهایت نیز داور یک بار دیگر بازی را متوقف کرد و به کنار زمین رفت تا به مجیدی و مربیان کلباء توضیح دهد که چرا این گل مورد پذیرش قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها