کد خبر : 2004504 | 05 اسفند 1402 ساعت 23:06 | 7K بازدید | 11 دیدگاه

بورنموث 0-1 سیتی: سایه به سایه کلوپ!

منچسترسیتی موفق شد در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر بورنموث را با نتیجه 1-0 شکست دهد.

بورنموث 0-1 سیتی: سایه به سایه کلوپ!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی موفق شد در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه مهم بورنموث را با نتیجه 1-0 شکست دهد.
سیتی با ارائه یک بازی برتر و تهاجمی، به خصوص در نیمه اول، و با حفط مالکیت توپ بیشتر در هر دو نیمه موفق شد به روند نتایج خوبش در لیگ برتر ادامه دهد و جایگاه دومی را در پایان هفته بیست و ششم حفظ کند.

ویدئو: 325627

بورنموث در دقایقی ابتدایی قبل از گرم شدن ساق‌های شاگردان گواردیولا، به اولین موقعیت بازی رسیدند، جایی که در دقیقه 9 میلوس کرکز ضربه آزادی را به سمت دروازه سیتی فرستاد که توسط ادرسون مهار شد.
اما سیتی بعد از این به خود آمد و شاگردان پپ موفق شدند حملات متمرکزی را روی دروازه حریف ترتیب دهند.

در دقیقه 19 ضربه فیل فودن از پشت محوطه جریمه به شکلی خطرناک به کنج سمت راست دروازه بورنموث رفت و با هوشیاری و مهار دیدنی دروازه‌بان دفع شد.

1994443
1994441

5 دقیقه بعد، سیتی روی یک حمله خوب ابتدا روی توپی که متئو کواچیچ برای ارلینگ هالند فرستاد دروازه را تهدید کرد که در ابتدا با مهار نتو، دروازه‌بان بورنموث دفع شد اما در محوطه شش قدم به زیر پای فودن افتاد که او هم کار سختی در گل کردن دروازه خالی مقابلش  با پای چپ نداشت.

3 دقیقه بعد، شاگردان گواردیولا باز هم روی دو شوت پیاپی توسط رودری و برناردو سیلوا دروازه نتو را تهدید کردند که دروازه‌بان برزیلی هر دو ضربه را پشت سر هم دفع کرد.

بازی برای دقایقی در این نیمه آرام شد و بورنموثی‌ها توانایی حمله نداشتند و شاگردان گواردیولا هم با حفظ توپ در میانه‌های میدان میلی هجومی از نشان ندادند.

در لحظات پایانی نیمه اول روی غفلت شاگردان گواردیولا، برونموث صاحب چند موقعیت شوت زنی شد که خطرناک‌ترین آنها در دقیقه 45+3 توسط رایان کریستی زده شد و ادرسون آن را با مهار دست راست به کرنر فرستاد تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

نیمه دوم بورنموث برای زدن گل تساوی بیشتر تلاش کرد و تیم برتر میدان بود.

در اولین اقدام این تیم در دقیقه 51 جاستین کلایورت با شوتی سنگین از پشت محوطه دروازه ادرسون را تهدید کرد اما ضربه‌اش درست به دستان دروازه‌بان رفت.

4 دقیقه بعد مارکوس تاوانیر موقعیتی خطرناک‌تر از محوطه جریمه داشت اما ضربه نهایی‌اش را از نقطه‌ای مناسب به آسمان فرستاد.

خطرناک‌ترین موقعیت بازی برای بورنموث در دقیقه 67 رقم خورد. جایی که دومنیک سولاکه در سمت چپ محوطه شش قدم صاحب توپ شد اما ادرسون برای جلوگیری از گلزنی او خود را پرتاب کرد و دروازه را نجات داد.

در دقیقه 72، تنها موقعیت سیتی در نیمه دوم به دست آمد جایی که ناتان آکه روی ضربه کرنر برای زدن ضربه سر پرید و ضربه‌اش را به بهترین شکل به گوشه سمت راست دروازه فرستاد اما نتو باز هم با یک مهار جادویی دروازه‌اش را نجات داد.

در دقیقه 85 دنگو اوتارا هم موقعیت خوب دیگری را از سمت چپ محوطه جریمه سیتی به آسمان فرستاد و فرصت سوزی کرد.

در دقیقه 90 باز هم بورنموث شانس رسیدن به تساوی را داشت اما این بار انیس اونال بود که بعد از یک ضد حمله خوب در زدن ضربه آخر ناکام ماند.

در نهایت سیتی با همین نتیجه به پیروزی رسید و همچنان با 59 امتیاز و یک امتیاز اختلاف با لیورپول در صدر، در جایگاه دوم قرار دارد و به تعقیب این تیم ادامه میدهد.

دیدگاه‌ها