کد خبر : 2004524 | 06 اسفند 1402 ساعت 00:22 | 14.4K بازدید | 23 دیدگاه

گواردیولا: بازیکنانم سوپرمن هستند!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که بازیکنان او به دلیل عملکرد درخشانی که در فشردگی مسابقات دارند، سوپرمن هستند.

گواردیولا: بازیکنانم سوپرمن هستند!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از عملکرد فیل فودن راضی است و به نظر او، این ستاره جوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان است‌‌.

منچسترسیتی در بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس مقابل بورنموث قرار گرفت و با گل فیل فودن به برتری 1-0 رسید.

پپ گواردیولا پس از بازی گفت: "من بازیکنانم را دوست دارم. آن‌ها سوپرمن هستند. هر 3 روز یک بار بازی می‌کنند. وقتی مردم می‌گویند، "آیا می‌توانی با وضعیتی مشابه در لیگ برتر بازی کنی؟" جواب نه است. ما بیشتر از بقیه بازی می‌کنیم. برای این تقویم مسابقات بسیار متشکرم! خیلی زیاد است اما کار باید ادامه پیدا کند. امیدوارم به زودی بتوانیم یک هفته استراحت داشته باشیم تا به پاهای بازیکنان استراحت دهیم."

1994470

عملکرد بازیکنان؟

انصافاً آن‌ها سوپرمن هستند. ذهنیت بی نظیری دارند. هواداران ما باید خیلی به این بازیکنان افتخار کنند. نمی‌دانم در پایان فصل چه اتفاقی می‌افتد، اما من در کنار آن‌ها خواهم بود.

فیل فودن؟

او مدت‌هاست به یک بازیکن درجه یک فوتبال تبدیل شده است. قبل از این یک پسر بچه بود و حالا بازیکن درجه یک در جهان است. او خیلی خوب است، می‌تواند در همه جا بازی کند، به خصوص در پست‌های مرکزی او واقعا خوب است.

گلزنی فودن؟

گل‌ها را فراموش کنید، البته آن‌ها مهم هستند. آیا می‌دانید او چگونه بازی می‌کرد، چگونه کنترل می‌کرد و چگونه استارت می‌زد؟ او واقعا خوب است.

دیدگاه‌ها