کد خبر : 2004538 | 06 اسفند 1402 ساعت 04:30 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

عقاب‌های سلهرست پارک حالا رویاپردازی می‌کنند؛

گلاسنر: من دیوید کاپرفیلد نیستم - اما بود!

الیور گلاسنر سرمربی اتریشی کریستال پالاس با یک پیروزی مقتدرانه مقابل برنلی هواداران این تیم را با یک نتیجه قابل توجه، شاد کرد.

گلاسنر: من دیوید کاپرفیلد نیستم - اما بود!

به گزارش ورزش سه، در هفته گذشته لیگ برتر انگلیس با یک تغییر روی نیمکت‌ها همراه بود و در میان اتفاقات جنجالی هفته این لیگ قرار شد، الیور گلاسنر سرمربی قهرمان لیگ اروپا همراه با اینتراخت فرانکفورت در سال ۲۰۲۲، جانشین روی هاجسون شود. سرمربی سابق و باتجربه فوتبال انگلیس، نیمکت خود را تحویل مردی داد که در گفته‌های قبل از دیدار با برنلی، گفتار قابل توجهی داشت و با احتیاط از نتیجه این دیدار می‌گفت اما در عمل، کریستال پالاس با نمایشی قابل توجه موفق شد برنلی را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.
او پیش از بازی درباره شرایط خودش گفته بود: من یک جادوگر نیستم، من دیوید کاپرفیلد نیستم. چیزی که من به بازیکنان خودم می‌گویم این است که شما باید در این چالش رشد کنید. من با استقبال گرم آنها روبرو شدم و شروع صحبت با بازیکنان آسان بوده است.
گلاسنر همچنین تاکید داشت: من همیشه مردی هستم که در حال زندگی می‌کنم، نه در گذشته و نه در آینده. وقتی فردا، یک هفته دیگر و سه ماه دیگر در پایان فصل صحبت می‌کنیم، همه چیز با امروز فرق می‌کند. من با هیئت مدیره کریستال پالاس در مورد چشم انداز این تیم صحبت کردم. ما برای کریستال پالاس اهداف زیادی داریم. ما می‌توانیم زیاد صحبت کنیم اما الان، این صحبت‌ها منم نیست.
با این حال نتیجه مقتدرانه کریستال پالاس مقابل برنلی به اهالی سلهرست پارک این امید را داد تا این تیم از منطقه سقوط فاصله بگیرد و پس از ۳ سال بتواند با اختلاف سه گل پیروز شود.

دیدگاه‌ها