کد خبر : 2004555 | 06 اسفند 1402 ساعت 01:31 | 9K بازدید | 21 دیدگاه

ادامه آتش‌بازی‌ها در لیگ برتر

آرسنال ۴-۱ نیوکسل: توپچی‌ها بیخیال قهرمانی نمی‌شوند

آرسنال با ارائه نمایشی فوق‌العاده برابر نیوکسل به پیروزی ۴-۱ دست یافت.

 آرسنال ۴-۱ نیوکسل: توپچی‌ها بیخیال قهرمانی نمی‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، توپچی‌ها برخلاف شکست ۱-۰ برابر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا، همچنان در لیگ برتر انگلیس سرحال هستند. آنها با یک نمایش عالی و مقتدرانه، با دو گل در هر نیمه برابر تیم ادی هاو به پیروزی ۴-۱ رسیدند. این ششمین پیروزی پیاپی آنها در لیگ برتر بود.

ویدئو: 325634

بازی پایاپای آغاز شد اما رفته رفته آرسنال بازی را در دست گرفت. در دقیقه ۱۱ شوت رایس در محوطه جریمه با واکنش خوب کاریوس مواجه شد.

با ادامه حملات توپچی‌ها، آنها بالاخره به گل رسیدند. در دقیقه ۱۸ کاریوس ضربه سر گابریل را دفع کرد اما توپ در مقابل دروازه افتاد و با اشتباه مدافعان، به پای اسون بوتمن خورد و وارد دروازه شد.

1994522

آرسنالی‌ها دست‌بردار نبودند. شش دقیقه بعد پاس کاتبک مارتینلی از سمت راست در مقابل دروازه به هاورتز رسید و او به راحتی دروازه را برای بار دوم باز کرد.

1994523

در ادامه نیمه اول بازی کاملا در اختیار آرسنال بود و آنها چند موقعیت نصفه و نیمه را هم خلق کردند اما نتوانستند مانند نیم‌ساعت ابتدایی دروازه را به‌طور جدی تهدید کنند تا ۴۵ دقیقه اول با حساب ۲-۰ به اتمام برسد.

در دقیقه ۴۷ هاورتز روی پاس عالی اودگارد با کاریوس تک به تک شد و می‌توانست کار مهمان را تمام کند اما ضربه‌اش با بی‌دقتی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی بدون موقعیت ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۶۵ ساکا از سمت راست حرکتی را آغاز کرد. او تصمیم گرفت خودش شوت‌زنی کند و ضربه‌اش با موفقیت به تور دروازه چسبید.

1994521

۴ دقیقه بعد روی ارسال کرنر رایس، کیویور با ضربه سر توپ را به سمت دروازه شلیک کرد، توپ در ادامه به دست مایلی، بازیکن نیوکسل خورد و با واکنش ضعیف کاریوس، وارد دروازه شد.

1994525

در دقایق باقی مانده از بازی آرسنالی‌ها بازی را مدیریت کردند و میلی به حمله نداشتند. در آن سمت نیوکسل قصد داشت اختلاف را کم کند اما توان حمله نداشت. در دقیقه ۸۴ روی سانتر برن و ضربه سر ویلوک آنها یکی از گل‌ها را جبران کردند.

در دقیقه ۲+۹۰ روی حمله‌ای عالی امیل اسمیت رو می‌توانست گل پنجم آرسنال را هم بزند اما دن برن توپ را از روی خط بیرون کشید.

در لحظات پایانی بازی اتفاق خاص دیگری رخ نداد و این بازی با برتری ۴-۱ توپچی‌ها خاتمه یافت. آنها حالا پشت سر لیورپول ۶۰ امتیازی و منچستر سیتی ۵۹ امیتازی، به امتیاز ۵۸ رسیده‌اند.

دیدگاه‌ها