کد خبر : 2004562 | 06 اسفند 1402 ساعت 02:01 | 27.3K بازدید | 2 دیدگاه

طیبی و آقاپور گلزنی کردند؛

انتقام ستاره‌های ایران در اسپانیا با 2 گل

دو ملی پوش فوتسال ایران موفق به گلزنی در دیدار پالما مقابل کارتاخنا شدند.

انتقام ستاره‌های ایران در اسپانیا با 2 گل

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته بیستم لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا، تیم مایورکا پالما در حالی که حسین طیبی و مسلم اولادقباد را در جمع پنج بازیکن ابتدایی بازی و سالار آقاپور را در فهرست نفراتش داشت، از ساعت 23:30 شنبه شب به مصاف تیم رده چهارمی کارتاخنا رفت.

مایورکا پالما که ماه قبل در مرحله نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا مقابل کارتاخنا شکست تلخی متحمل شده بود، انگیزه زیادی برای انتقام باخت قبلی داشت و در حالی که نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، حسین طیبی قفل دروازه را شکست و روند بازی را کاملا به سود تیمش تغییر داد.

1994534

حسین طیبی، بهترین ایرانیِ گلزن حال حاضر لیگا ناسیونال اسپانیا در دقیقه 24 موفق شد دروازه کارتاخنا را باز کند و تیمش را در مسیر پیروزی قرار بدهد که یک دقیقه بعد هم گل دوم را به ثمر رساندند.

پس از درخشش و گلزنی حسین طیبی، نوبت به سالار آقاپور رسید تا در دقیقه 28 نتیجه را سه بر صفر کند و خیال مایورکا پالما برای گرفتن سه امتیاز در این بازی حساس مقابل کارتاخنا راحت شود.

تیم فوتسال مایورکا پالما پس از دو شکست تلخ اخیرش، در دیدار با کارتاخنا موفق به کسب پیروزی پُر گل 5 بر یک با درخشش طیبی و آقاپور شد تا 34 امتیازی شود و جایگاه چهارم جدول را از حریف خود بگیرد.

حسین طیبی با گلزنی مقابل کارتاخنا آمار گل‌های این فصلش در لیگا ناسیونال اسپانیا را به عدد 11 رساند و سالار آقاپور هم 2 گله شد.

دیدگاه‌ها