کد خبر : 2004586 | 06 اسفند 1402 ساعت 11:37 | 11.8K بازدید | 5 دیدگاه

هاکی روی یخ قهرمانی جهان

شکست دور از انتظار ایران مقابل فیلیپین

تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان در دومین دیدار خود هم در مسابقات قهرمانی جهان دیویژن 3 مقابل فیلیپین شکست خورد.

شکست دور از انتظار ایران مقابل فیلیپین

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان دیویژن 3 به مصاف تیم فیلیپین رفت و با نتیجه 14 بر 2  شکستی دور از انتظار را ثبت کرد.

ملی‌پوشان کشورمان که نتیجه بازی اول مقابل تیم قدر میزبان را واگذار کرده بودند در بازی دوم باید فیلیپین را مغلوب می‌کردند تا کارشان برای بقا در دیویژن 3 به اما و اگر نرسد، اما برابر تیم فیلیپین متحمل شکست شدند تا حالا امیدشان برای بقا پیروزی در دیدارهای باقی مانده باشد.

اگر چه هرگز تصور چنین نتیجه‌ای نمی‌رفت اما از آنجایی که تیم ملی با ترکیبی دگرگون و با استفاده از بازیکنان جوان، راهی این مسابقات شد می‌توان سوای از نتیجه، این بازی را  دیدار تدارکاتی خوبی برای چهره‌های کم سن و سال تیم دانست.

فیلیپین از سال 2000 در مسابقات منطقه‌ای هاکی روی یخ در هنگ‌کنگ فعالیتش در شرق آسیا را شروع کرد از سال 2016 به عضویت فدراسیون جهانی هاکی روی یخ درآمد یعنی سه سال قبل از ایران‌. این تیم سال گذشته در مسابقات دیویژن 4 که در مغولستان برگزار شد با برتری مقابل میزبان توانست به دیویژن 3 صعود کند.

فیلیپینی‌ها که پنج بازیکن‌شان در لیگ‌های معتبر خارجی بازی می‌کنند در دیدار برابر ایران فراتر از انتظار بودند و توانستند تیم جوان شده ایران را با نتیجه‌ای دور از باور همگان مغلوب کنند.

ملی‌پوشان کشورمان دوشنبه هفتم اسفند در سومین دیدار خود از ساعت 15:30  به مصاف کره شمالی می‌روند.

دیدگاه‌ها