کد خبر : 2004588 | 06 اسفند 1402 ساعت 11:42 | 21.4K بازدید | 25 دیدگاه

ستاره‌ای بزرگ‌تر از باشگاه: فرار امباپه از زندان!

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، بالاخره قرار است از باشگاهی که برای او حکم زندان را داشت جدا شود.

ستاره‌ای بزرگ‌تر از باشگاه: فرار امباپه از زندان!

به گزارش "ورزش سه"، امباپه بالاخره تصمیمش را گرفت و اعلام کرد که در پایان فصل جاری از باشگاه پاری سن ژرمن جدا خواهد شد تا تجربه جدیدی را بیرون از فرانسه به دست آورد. 

در پی اس جی همیشه این احساس وجود داشت که این بازیکن بالاخره روی از این باشگاه جدا خواهد شد، چرا که به نظر می‌رسد او خیلی زود پس از درخشش در پارک دو پرنس توانست از این باشگاه و البته از کل لیگ یک فرانسه بزرگ‌تر شود. 

تور خداحافظی او از دیدار برابر نانت برگزار شود، جایی که بعضی از تماشاگران مدعی شدند که بیشتر از 100 کیلومتر را طی کردند تا بیایند و بازی او را از نزدیک ببینند. او بارها و بارها در طول این مسابقه تشویق شد و حتی هواداران رقیب هم او را در زمین تشویق کردند.

1993287

لوئیس انریکه پس از انتشار خبر جدایی این ستاره فرانسوی مدعی شده بود که پاری سن ژرمن از هر بازیکنی بزرگتر است. این جمله معروف ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی، است. شاید آنها قصد داشته باشند خودشان را به این شکل متقاعد کنند اما رفتارهای این باشگاه در طول شش سال گذشته چیز دیگری را نشان می‎‌دهد. 

پیش از این مارکا اعلام کرده بود که امباپه قراردادی پنج ساله را با رئال مادرید به امضا رسانده است. گفته می‌شود که او دو هفته پیش این قرارداد را امضا کرده و از الخلیفی هم خواسته است که دست از ارائه پیشنهادات متوالی برای متقاعد کردنش بردارد. 

به این ترتیب، مدیران رئال به خواسته قدیمی‌شان رسیدند و موفق شدند بازیکنی که حتی پیش از پیوستنش به پی اس جی به دنبالش بودند را به خدمت بگیرند. بسیاری در طول این مدت در انتهای هر فصل منتظر بودند تا بتوانند امباپه را با پیراهن سفید ببینند. 

1993324

امباپه در طول دوران حضورش در ترکیب پاری سن ژرمن بارها به این تیم کمک کرد و موفق شد رکورد ادینیسون کاوانی را بشکند و به عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه با 54 بازی کمتر دست پیدا کند. همین درخشش و البته جایگاه او در باشگاه باعث شد که بسیاری او را بالاتر از پی اس جی بدانند. 

پاری سن ژرمن دو سال قبل برای حفظ او تمام تلاشش را به کار گرفت و فداکاری‌های بسیاری به خرج داد تا بتواند قرارداد جدیدی را به امضا برساند. کار حتی به جایی رسید که شخص امانوئل ماکرون به عنوان رئیس جمهور برای حفظ او در پاریس وارد عمل شد. 

1992171

به نظر می‌رسد که تمامی ابعاد فوتبال فرانسه تحت تاثیر جدایی او قرار خواهند گرفت و این نشان دهنده تاثیرگذاری و درخشش این بازیکن جوان است که جای خالی‌اش در این تیم مشهود خواهد بود اما شاید زمانی بتوان این جای خالی را با استعدادی دیگر پر کرد. 

حالا به نظر می‌رسد که امباپه آماده است تا از زندان پاری سن ژرمن رها شود و امیدوار است که بتواند هرچه زودتر به رویایی که داشت برسد. هرچند این اتفاق رهایی بزرگی را برای پاریسی‌ها از نظر ورزشی و مالی هم به همراه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها