کد خبر : 2004589 | 06 اسفند 1402 ساعت 11:56 | 25K بازدید | 13 دیدگاه

ژاوی برای ستاره‌های بارسا تله گذاشت!

بعد از پیروزی دیشب بارسا برابر ختافه، ژاوی دو روز به بازیکنانش مرخصی داد ولی این مرخصی با شرایط خاصی همراه بود.

ژاوی برای ستاره‌های بارسا تله گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، تاثیر استعفای ژاوی بعد از شکست برابر ویارئال بسیار مثبت بود و این در نتایج کسب شده بارسلونا مشخص است. آبی و اناری‌ها دیشب در خانه با 4 گل توانستند ختافه را شکست دهند که بهترین بردشان در لالیگا بعد از پیروزی 5-0 برابر رئال بتیس بود. بارسا موقتا به رده دوم صعود کرده و فاصله با رئال نیز به 5 امتیاز کاهش یافته، هرچند رئال یک بازی کمتر دارد.

1994568

بعد از این بازی ژاوی دو روز به بازیکنانش مرخصی داد اما با شرایطی خاص. بازیکنان بارسا امروز ریکاوری خواهند کرد و استراحت فردا قطعی است ولی ژاوی گفته است که برای روز سه‌شنبه تصمیم با خود بازیکنان است. او در کمپ تمرینی حاضر خواهد شد و با کسانی که در تمرین باشند، کار خواهد کرد. هر کسی هم دوست داشت می‌تواند از روز استراحت خودش استفاده کند.

آاس نوشته است که این به نوعی تله ژاوی برای بازیکنانش است و او می‌خواهد میزان تعهد و جدیت بازیکنانش را بسنجد. طبعا کسانی که سه‌شنبه در تمرین حاضر می‌شوند، به مربی ثابت خواهند کرد که تا چه اندازه میل و انگیزه تمرین دارند و این به‌خصوص برای بازیکنان جوان و ذخیره مهم خواهد بود که دومین روز مرخصی خود را بیخیال شوند.

بازی بعدی بارسا یکشنبه هفته بعد برابر اتلتیک بیلبائو در سن مامس است.

دیدگاه‌ها