کد خبر : 2004601 | 06 اسفند 1402 ساعت 12:40 | 21.9K بازدید | 10 دیدگاه

راز بزرگ فاش شد: توخل چاره‌ای جز رفتن نداشت!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در صحبت‌هایش نشان داد که علاقه‌ای به ترک بایرن نداشته است.

راز بزرگ فاش شد: توخل چاره‌ای جز رفتن نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم بوندسلیگا به مصاف لایپزیش رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

این پیروزی در حالی به دست آمد که آنها در سه بازی اخیرشان در بوندسلیگا و همچنین رقابت‌های لیگ قهرمانان برابر بایرلورکوزن و بوخوم و لاتزیو شکست خورده بودند اما کسب سه امتیاز این بازی توانست شرایط را تا حد زیادی برای آنها بهبود ببخشد. 

توخل پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با ZDF در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم جدایی‌اش در پایان فصل دو طرفه بود اظهار داشت: «من هیچ جزئیاتی درباره مکالمات را منتشر نخواهم کرد. اما هنوز کارمند این باشگاه هستم. کارمندها همیشه گزینه زیادی ندارند و برگ برنده دست آنها نیست. اما همه چیز خوب است. 

1994570

مهم نیست که من چطور توانستم با این تصمیم کنار بیایم. در حال حاضر وظیفه هدایت این تیم را برعهده دارم و مسئولیت تمامی اعضای کادر فنی با من است. این ورزش در سطح قهرمانی است و ما باید برای هر امتیاز بجنگیم. احساسات باید کنار گذاشته شوند.»

او درباره رابطه‌اش با بازیکنان و شایعات مشکلات و درگیری‌ها گفت: «نمی‌توانم تصور کنم که الکساندر پاولوویچ از این که من در پایان فصل جدا خواهم شد خوشحال باشد. یا رافائل گوئریرو یا کیم مین جائه یا مانوئل نویر. اگر وقتی من در حال جمع کردن وسایل هستم، آنها خوشحال باشند خیلی شگفت‌زده خواهم شد.»

دیدگاه‌ها