کد خبر : 2004631 | 06 اسفند 1402 ساعت 15:19 | 40.6K بازدید | 64 دیدگاه

بالاخره یکی به ما خوش‌بین است

سوالی که ژاوی را شگفت‌زده کرد: چه عجب!

سوال خبرنگار ESPN از ژاوی در مورد امیدواری به کم کردن فاصله با رئال مادرید صدرنشین، حیرت مربی کاتالان را باعث شد.

سوالی که ژاوی را شگفت‌زده کرد: چه عجب!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از اعلام استعفای ژاوی در پی شکست خانگی از ویارئال روند خوبی پیدا کرده و به‌خصوص در لالیگا توانسته نتایج مثبتی بگیرد. تساوی برابر گرانادا تنها قدم به عقب تیم ژاوی در هفته‌های اخیر بوده است. بارسا دیروز با برتری 4-0 برابر ختافه موقتا فاصله با رئال را به 5 امتیاز کاهش داد و به رده دوم رفت.

در پایان بازی یکی از خبرنگاران از ژاوی این سوال را مطرح کرد که آیا برای بازیکنانتان توضیح داده‌اید که 20 سال پیش فاصله 13 امتیازی با رئال مادرید را در چنین مقطعی از فصل جبران کردید یا خیر؟

1994634

ژاوی که چهره‌اش نشان می‌داد شگفت‌زده شده، با لبخند پاسخ داد: «چه عجب. این اولین فرضیه مثبت و خوش‌بینی به من و تیمم بعد از دو سال و نیم حضورم روی نیمکت بارسلوناست. فکر می‌کنم به‌خاطر اعلام جدایی‌ام در پایان فصل نیز باشد. البته که در این مورد حرف خواهم زد و تاکید می‌کنم که پاپس نمی‌کشیم و تا زمانی که امید به قهرمانی باشد، ادامه خواهیم داد. مهم این است ما بازی‌هایمان را ببریم.»

لازم به ذکر است که رئال تحت هدایت کارلوس کی‌روش در فصل 04-2003 در پایان هفته 25 با اختلاف 13 امتیازی از بارسا شانس اول قهرمانی بود ولی نه تنها قهرمان نشد که آن را به والنسیا واگذار کرد و پایین‌تر از بارسا هم در جدول قرار گرفت. 

البته که رئال مادرید 2004 اصلا قابل قیاس با رئال حال حاضر نیست اما فاصله بارسا هم با رئال 13 امتیاز نیست و امیدواری‌ها در بارسلونا نمی‌تواند بیهوده باشد.

دیدگاه‌ها