کد خبر : 2004648 | 07 اسفند 1402 ساعت 02:52 | 27.8K بازدید | 24 دیدگاه

نکند تئو به بایرن برود

زنگ خطر: خبری که میلان را وحشت‌‎زده کرد

در ایتالیا از حالا می‌دانند که بایرن در تابستان به سراغ تئو هرناندز خواهد رفت و زنگ خطر به صدا درآمده است.

زنگ خطر: خبری که میلان را وحشت‌‎زده کرد

به گزارش "ورزش سه"، تئو هرناندز در میلان خوشحال است (او بارها این را گفته است) و در میلان نیز از عملکرد فوق‌العاده عالی مدافع کناری فرانسوی از زمان ورودش به ایتالیا در تابستان 2019 خوشحال هستند. او در پنجمین فصل حضورش در سری آ، جایگاه خود را در این تیم حفظ کرده است.

با این حال درخشش بازیکن سابق آلاوز و رئال مادرید سخت مورد توجه در مونیخ قرار گرفته است، جایی که طبق گفته رسانه‌های ایتالیایی، آنها در حال بررسی احتمالات جذب او در تابستان هستند. در باواریا، آنها او را جایگزینی ایده‌آل برای آلفونسو دیویس می‌دانند که قصد دارد بازیکن جدید رئال مادرید شود.

1976049

به همین دلیل در میلان، زنگ خطر به صدا درآمده است. پتانسیل اقتصادی قهرمان شش دوره اروپا به حدی است که به آنها اجازه می‌دهد پیشنهاد جذابی برای باشگاه ایتالیایی و بازیکن ارائه دهند. هر اندازه که خود تئو عشق خود را به میلان علنی کرده، بایرن همیشه باشگاهی جذاب برای هر بازیکنی است.

طبق ادعای گاتزتا، مدیران میلان قصد دارند در پایان فصل جلسه‌ای با مانوئل گارسیا کوئیلون، ایجنت تئو هرناندز، بگذارند تا در مورد تمدید احتمالی قراردادی که در تابستان 2026 منقضی می‌شود و افزایش دستمزد فعلی (4 میلیون یورو خالص) بحث کنند. میلان به هر طریقی قصد حفظ تئو را دارد.

دیدگاه‌ها