کد خبر : 2004758 | 07 اسفند 1402 ساعت 04:13 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی اسپانیول به سبک برد ایران مقابل ولز!

اسپانیولی‌ها در دیداری چشم نواز و مهیج موفق شدند شکست دو بر صفر را با پیروزی ۳-۲ عوض کنند.

پیروزی اسپانیول به سبک برد ایران مقابل ولز!

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که تمام توجهات مردم دنیا به سطح اول فوتبال اسپانیا یعنی لالیگا است، در سطح دوم این لیگ هم اتفاقات قابل توجهی رخ داده و به مانند دیگر لیگ‌های فوتبال اروپا، در دسته دوم این کشور هم درام‌های زیادی به تصویر کشیده شده است.

اگرچه لگانس توانسته به عنوان صدر نشین لالیگای ۲، اختلاف ایجاد کند اما ایبار و اسپانیول در تلاش هستند تا بتوانند به عنوان تیم دوم به صورت مستقیم صعود کنند و کارشان به پلی آف کشیده نشود.

حال روز گذشته اسپانیول و ایبار به مصاف یکدیگر رفتند و تا پیش از دقیقه ۷۵، ایبار با نتیجه دو بر صفر جلو بود اما اعلام پنالتی به سود اسپانیول موجب شد جریان بازی با تغییر روبرو شود.

مارتین بریتویت موفق شد از روی نقطه پنالتی گل اول اسپانیول را به ثمر برساند ولی این گل پایان حملات اسپانیول نبود؛ عطش آبی و سفیدها برای کسب سه امتیاز این بازی بیشتر شده بود و موج حملات این تیم بیشتر می‌شد. بازیکنان اسپانیول حملات خودشان را بیشتر کردند و ایبار به مقاومت کردن ادامه می‌داد؛ این روند تا جایی ادامه داشت که پس از به پایان رسیدن ۹۰ دقیقه، در دقایق ۹۵ و ۹۷ اسپانیول با زدن دو گل دوباره به بازی برگشت و آنها موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میزبان خود گذر کنند و سه امتیازی بسیار شیرین را کسب کنند.

این کامبک تنها کامبک از این فصل فوتبال اسپانیا بوده و این موضوع موجب شد تا هواداران فوتبال اسپانیا از این نتیجه بسیار هیجان زده شده باشند و البته در نظر پایگاه‌های آماری، از سال ۱۹۹۴ که آمار فوتبال اسپانیا محاسبه شده، این دیرترین بازگشت تاریخ این کشور بوده است. 

با این نتیجه اسپانیول با ۴۷ امتیاز و ۳ امتیاز کمتر از لگانس در رده دوم جدول ایستاد و از طرفی ایبار با ۴۶ امتیاز در رتبه سوم جدول حضور دارد.

دیدگاه‌ها