کد خبر : 2004790 | 07 اسفند 1402 ساعت 06:14 | 45.7K بازدید | 44 دیدگاه

لبخند ملیح ژاوی در پشت پرده اخراج ستاره بیلبائو

خوش‌شانسی به بارسلونا رو کرد: نیکو محروم شد!

نیکو ویلیامز دیدار هفته آینده اتلتیک بیلبائو مقابل بارسلونا را از دست داد.

خوش‌شانسی به بارسلونا رو کرد: نیکو محروم شد!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و ششم لالیگای اسپانیا، رئال بتیس در ویامارین پذیرای اتلتیک بیلبائو بود که این جدال حساس بین دو تیم قابل توجه این فصل اسپانیا با شکست سه بر یک شاگردان ارنستو والورده همراه شد.
بتیسی‌ها خیلی زود در دقیقه ۱۳ توسط آویلا و پس از آن در دقیقه ۳۸، گل به خودی یوری برچیچه باعث شد رئال بتیس با نتیجه دو بر صفر پیش بیفتد، اما پس از آن یک اتفاق شرایط را برای اتلتیک بیلبائو سخت کرد.
نیکو ویلیامز، ستاره اسپانیایی این تیم، با خطا بر روی نبیل فکیر از گیلرمو کوادرا داور دیدار کارت زرد دریافت کرد، ولی نیکو شروع به اعتراض کرد و با طعنه به تصمیم داور، او را تشویق کرد که این موضوع موجب شد تا داور با کارت زرد دوم نیکو را جریمه کند و از زمین بازی اخراجش کند.

1995031

این داور پیش‌تر در فصل گذشته نیز وینیسیوس را به دلیل چنین اقدامی از زمین بازی اخراج کرده بود و این بار نیکوی جوان با این سناریو از زمین بازی بیرون شد.
این در حالی که ارنستو والورده و پسرانش قرار است هفته آینده به مصاف بارسلونا برود و نیکو در کوپا دل ری سوهان روح هواداران این تیم شده بود، اما اکنون با این رفتار بچگانه دیدار مهم مقابل بارسلونا را از دست داد.
بیلبائو اکنون با ۴۹ امتیاز در رده پنجم جدول ایستاده است و بتیس با حساب ۳ امتیازی که از این پیروزی به دست آورد، شمار امتیازاتش را به ۴۲ رسانده تا رتبه ششم جدول را تصاحب کرده باشد‌.

دیدگاه‌ها