کد خبر : 2004898 | 07 اسفند 1402 ساعت 16:18 | 61.9K بازدید | 26 دیدگاه

کاوه رضایی در اصفهان می‌ماند؛

خروج ممنوع سپاهان به سمت پرسپولیس و گل‌گهر

باشگاه سپاهان اجازه انتقال مهاجم خود را به تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان نداد.

خروج ممنوع سپاهان به سمت پرسپولیس و گل‌گهر

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی پیش از شروع فصل و در نقل و انتقالات زمستانی یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله پرسپولیس بود، اما در تابستان راهی سپاهان شد و طی هفته‌های اخیر نیز باشگاه اصفهانی اجازه انتقالش به جمع سرخ پوشان پایتخت را نداد، اما آنها یک پیشنهاد دیگر را برای مهاجم خود رد کردند و شرطی پیش‌رو گذاشتند که نسبت به آن مخالفت شود.

جدا از اینکه سپاهان به هیچ وجه رضایت کاوه رضایی را به پرسپولیس نداد، پاسخ این باشگاه اصفهانی به گل‌گهر هم طوری بود که سیرجانی‌ها موافق از دست دادن مهره کلیدی خود در خط دفاعی نباشند.

باشگاه سپاهان در جواب نامه گل‌گهر برای جذب کاوه رضایی، اعلام کرد که خواهان به خدمت گرفتن سامان فلاح است که طبیعی بود خیلی سریع با آن مخالفت شود، چراکه خود سیرجانی‌ها در خط دفاعی با کمبود بازیکن مواجه هستند و از سوی دیگر پیش از شروع فصل هزینه سنگینی برای جذب این بازیکن از پیکان داشتند.

کاوه رضایی که پس از تجربه حضور در ذوب‌آهن، استقلال، تراکتور و... راهی سپاهان شد و در دور رفت لیگ برتر دو گل به ثمر رساند و در سه بازی لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفت که با توجه به مخالفت برای حضورش در پرسپولیس و گل‌گهر، باید دوباره در اصفهان به کارش ادامه بدهد.

البته این وضعیت برای رضا شکاری هم وجود دارد که البته پرونده انتقال او هنوز به طور کامل بسته نشده است.

دیدگاه‌ها