کد خبر : 2004936 | 07 اسفند 1402 ساعت 19:32 | 29K بازدید | 2 دیدگاه

امیدوار به فراموشی دوران سخت؛

شروع خوب ستاره سابق پرسپولیس و سپاهان

سعید آقایی در دو بازی اخیر نساجی در ترکیب ثابت این تیم حضور داشته و امیدوار است روزهای سخت نیم فصل اول را خیلی زود فراموش کند.

شروع خوب ستاره سابق پرسپولیس و سپاهان

به گزارش "ورزش‌ سه"، سعید آقایی یکی از بازیکنان مورد توجه فوتبال ایران طی سالیان اخیر بوده؛ بازیکنی که یکی از خریدهای امیر قلعه‌نویی برای تقویت طلایی‌پوشان اصفهانی و بازگرداندن این تیم به جمع مدعیان از تراکتور بود و مدافع چپ که در آن مقطع ملی‌پوش هم بود.
آقایی پس از چند فصل حضور موفق در سپاهان به اردوی قرمزپوشان تهرانی پیوست و یکی از خریدهای کارآمد یحیی گل‌محمدی در سال 2020 بود که منجر به حضور این تیم در فینال آسیا هم شد.
آقایی پس از دو سال حضور در جمع سرخپوشان به فولاد خوزستان پیوست و یک سال هم در این تیم حضور داشت و در ابتدای فصل جاری به تراکتور پیوست، اما در شرایطی که در بازی‌های ابتدایی لیگ بیست و سوم بازیکن ثابت این تیم بود به یکباره دچار اختلافاتی در باشگاه تبریزی شد و از لیست کنار گذاشته شد.

1995228
آقایی همچنین یکی از بازیکنانی است که حدادیان مالک نساجی مازندران در نیم فصل دوم برای تقویت تیمش جذب کرده تا این بازیکن باتجربه بتواند به همراه نفرات دیگر تیم قرمزپوشان را از وضعیت موجود خارج کند.

این مدافع چپ پس از جدایی از تراکتور تا آستانه پیوستن به یکی از تیم‌های مدعی مسابقات پیش رفت ولی قوانین مربوط به سقف بودجه مانع از عقد قرارداد رسمی او شد. درنهایت آقایی با شروع نقل و انتقالات زمستانی به اردوی قرمزپوشان قائمشهری اضافه شد و طی دو بازی اخیر توانسته نمایش‌های قابل قبولی از خود نشان بدهد.
آقایی در مصاف با پیکان بارها در بخش هجومی نساجی دیده شد و ارسال‌های همیشگی خود را انجام داد، اما در اخرین مصاف قرمزپوشان قائمشهری که با شکست تمام شد، دو مرتبه تیمش را از خطر جدی گل خوردن نجات داد، اما درنهایت موفق نشد مانع شکست مقابل مس رفسنجان و اخراج لوکاس آلکاراز شود.
نساجی روز آینده یک دیدار سخت را در سیرجان مقابل شاگردان مارینوس اوزونیدس با سرمربیگری ساکت الهامی انجام خواهد داد و آقایی امیدوار است پس از روزهای سختی که در سال 1402 پشت سر گذاشته، با حضور سرمربی جدید بتواند به روزهای اوج خود بازگردد.

دیدگاه‌ها