کد خبر : 2004976 | 08 اسفند 1402 ساعت 03:16 | 44.4K بازدید | 29 دیدگاه

تأیید شد: بارسلونا ستاره ناپولی را می‌خواهد

ماموکا جوگلی، ایجنت خویچا کواراتسخلیا، پیشنهاد باشگاه‌های پاری سن ژرمن و بارسلونا به ستاره ناپولی را تایید کرد.

تأیید شد: بارسلونا ستاره ناپولی را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، کواراتسخلیا یکی از بازیکنان کلیدی ناپولی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ بود. او به همراه ویکتور اوسیمن کمک بزرگی به قهرمانی ناپولی در فصل گذشته کرد اما در این فصل نتوانسته تأثیر آنچنان زیادی داشته باشد و علاوه‌بر این‌ها شایعات جدایی‌اش از باشگاه هم به گوش می‌رسد.

ایجنت او در اواخر سال ۲۰۲۳ در مورد وضعیت ستاره گرجستانی گفته بود: «خانواده او و خودش از شرایط راضی هستند. او از زمان آمدن به ناپولی بسیار پیشرفت کرده است، به نظر من او الان حتی بهتر از فصل گذشته است. کوارا می‌تواند در هر نقش تهاجمی‌ای بازی کند.»

با این حال اما به‌نظر می‌رسد که شرایط به نفع جدایی کواراتسخلیا از ناپولی پیش می‌رود. باشگاه‌های زیادی به جذب او علاقه دارند. از بارسلونا و پاری سن ژرمن به‌عنوان جدی‌ترین مشتریان این ستاره نام برده شده است. هفته گذشته هم اعلام شده بود که بارسلونا با ایجنت او تماس‌هایی برقرار کرده و شرایط به خدمت گرفتن او را جویا شده است.

ماموکا جوگلی امروز در مصاحبه‌ای، در مورد پیشنهادات بارسلونا و پی‌اس‌جی و دیگر تیم‌ها، گفت: «بارسلونا و پی‌اس‌جی؟ البته، پیشنهادهایی از باشگاه‌های بزرگ وجود دارد. به او نگاه کنید، چطور ممکن است هیچ پیشنهادی وجود نداشته باشد؟ در ماه می چیزهای بیشتری مشخص خواهد شد. هم درباره تمدید قرارداد و هم علاقه کوارا به بازی برای دیگر تیم‌های بزرگ اروپا، همه چیز در ماه می مشخص خواهد شد. ما در این مورد صحبت می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها