کد خبر : 2004991 | 07 اسفند 1402 ساعت 23:42 | 18.1K بازدید | 18 دیدگاه

زیدان درباره مربیگری در ایتالیا: چرا که نه!

زین الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، اعلام کرد که علاقه دارد روزی در ایتالیا مربیگری کند.

زیدان درباره مربیگری در ایتالیا: چرا که نه!

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان برای حضور در مراسم رونمایی از مستند "حالا برنده می‌شوم" مارچلو لیپی به ایتالیا سفر کرده است. سرمربی سابق رئال مادرید با اسکای اسپورت در مورد رابطه خود با سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و احتمال بازگشت به نیمکت صحبت کرد.

در ابتدا، زیدان در مورد رابطه خود با لیپی، مربی او در یوونتوس بین سال‌های 1996 تا 2001 گفت: "او مربی من بود، مهمتر از همه او باعث شد به یووه بیایم. او اولین کسی است که به من ایمان داشت و باعث شد بازی کنم، این انتخاب برای او آسان نبود. من از فرانسه می‌آمدم، آماده سازی همراه تیم جدید برایم کمی سخت بود، اما در نهایت او به من اجازه بازی داد. بنابراین او تنها مربی من نبود، بلکه فردی بود که من را به کسی که هستم تبدیل کرد."

1995322

زیدان با تمجید از این مربی باتجربه گفت: "ما همچنین با او چیزهایی را به دست آوردیم اما این فقط در مورد من نیست، ما تیم تاثیرگذاری داشتیم، او مربی تاثیرگذاری بود، بنابراین ما کارهای خوبی انجام دادیم. او شاید یکی از بهترین مربیانی باشد که من داشته‌ام، همراه با ایمه ژاکه از فرانسه و سپس کارلو آنچلوتی. من هم خیلی چیزها را از او گرفتم و حالا سفر خودم را دارم."

در نهایت سرمربی سابق رئال مادرید به سوالی در مورد احتمال مربیگری در ایتالیا پاسخ داد: "چرا که نه، هر اتفاقی ممکن است بیفتد. من اکنون مشغول انجام کارهای دیگری هستم اما مطمئن باشید که دوست دارم یک بار دیگر روی نیمکت باشم."

دیدگاه‌ها