کد خبر : 2004992 | 07 اسفند 1402 ساعت 23:44 | 42.2K بازدید | 39 دیدگاه

یک سهمیه بزرگسالان آزاد شد

رسمی شد: فسخ نبیل با پرسپولیس!

مهاجم دورگه سوئدی-مراکشی، از پرسپولیس جدا شد.

رسمی شد: فسخ نبیل با پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که هواداران پرسپولیس از صبح امروز منتظر خبر رسمی برای جدایی نبیل باهویی بودند، سرانجام این مهاجم ناموفق از جمع شاگردان اوسمار جدا شد و به پایان کارش رسید.

نبیل باهویی بازیکن سوئدی که اصالت مراکشی دارد، امروز (دوشنبه) در باشگاه حضور یافت و پس از دیدار و گفت‌وگو با رضا درویش مدیرعامل باشگاه، با توافقات به عمل آمده، از پرسپولیس جدا شد.

پرسپولیس با تقدیر از این مهاجم اعلام کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، برای این مهاجم با اخلاق، در ادامه مسیر زندگی آرزوی موفقیت دارد.

جدایی نبیل باهویی به منزله این است که پرسپولیس در لیست خود یک جای خالی دیگر دارد که می‌تواند به مهاجم خارجی مدنظر سرمربی برزیلی اختصاص پیدا کند.

1991867

پرسپولیس در روز پایانی نقل و انتقالات موفق به جذب هیچ بازیکنی نشد اما با خروج شهاب زاهدی و نبیل باهویی، گره ثبت قرارداد اوستون اورونوف باز شد تا این بازیکن امکان حضور در ترکیب قرمزها را داشته باشد.

قرمزها در این پنجره علاوه بر اورونوف ازبکستانی، عبدالکریم حسن کاپیتان سابق تیم ملی قطر و عیسی آل‌کثیر را به خدمت گرفتند و در انتقالی بزرگ رضایت باشگاه مس برای انتقال محمد خدا بنده لو را نیز جلب کردند و همچنین ابوالفضل باقری را به لیست خود آوردند.

دیدگاه‌ها