کد خبر : 2005024 | 08 اسفند 1402 ساعت 01:40 | 14.5K بازدید | 12 دیدگاه

برخلاف رئال: خیرونا راه بردن رایو وایکانو را بلد بود

خیرونا با گل‌های ویکتور سیگانکوف و ساویو، رایو وایکانو را ۳-۰ شکست داد و فاصله‌اش با رئال مادرید را حفظ کرد.

برخلاف رئال: خیرونا راه بردن رایو وایکانو را بلد بود

به گزارش "ورزش سه"، در تک‌بازی امشب هفته بیست و ششم لالیگا، خیرونا میزبان رایو وایکانو بود. در این بازی خیرونا تیم برتر زمین بود و پس از تساوی بدون گل در نیمه اول، توانست با گل‌های سیگانکوف و ساویو در اوایل و اواخر نیمه دوم سه امتیاز بازی را کسب کند.

بازی پایاپای آغاز شد و هر دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتند. در دقیقه ۸ رایو وایکانو با شوت اونای لوپز از زاویه بسته دروازه خیرونا را تهدید کرد اما این شوت با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

با اینکه تیم برتر زمین خیرونا بود و آنها مالکیت توپ را در اختیار داشتند، اما در خلق موقعیت جدی ناتوان بودند و در نیمه اول به ندرت به دروازه مهمان نزدیک شدند.

از معدود موقعیت‌های شاگردان میشل در نیمه اول، ضربه سر یانگل هررا در دقیقه ۳۵ روی سانتر الیکس گارسیا بود که با واکنش خوب دروازه‌بان مواجه شد.

1995355

چند دقیقه بعد هم شوت یان کوتو از پشت محوطه جریمه با اختلاف نه‌چندان کمی از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول بدون گل خاتمه یابد.

در آغاز نیمه دوم خیرونا رویکرد هجومی‌تری‌ به خود گرفت. در دقیقه ۵۱ شوت پای راست سیگانکوف از سمت چپ محوطه جریمه را دروازه‌بان مهار کرد.

یک دقیقه بعد سیگانکوف به هدفش رسید. او در وسط محوطه جریمه با ضربه پای چپ به گوشه راست دروازه، گل اول را به ثمر رساند.

در ادامه خیرونا به حملاتش ادامه داد. در دقیقه ۵۸ شوت دووبیک در داخل محوطه جریمه با اختلاف زیادی از بالای دروازه راهی اوت شد.

برتری تیم میشل ادامه داشت و آنها کماکان کنترل بازی را در اختیار داشتند. در دقیقه ۷۶ پپ چاواریا پس از دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و با ۱۰ نفره شدن رایو وایکانو وضعیت خیرونا بهتر هم شد.

سه دقیقه بعد استوانی می‌توانست اختلاف را بیشتر کند اما ضربه سر او از فاصله نزدیک را دروازه‌بان حریف به زیبایی دفع کرد.

1995353

در ۱۰ دقیقه پایانی خیرونا بازی را به خوبی مدیریت کرد و در دقیقه ۱+۹۰ آنها به گل دوم هم رسیدند. این بار روی ضربه ساویو از مرکز محوطه به سمت راست، میزبان به گل دوم رسید. ساویو ۵ دقیقه بعد هم با شوتی از زاویه بسته گل سوم را به ارمغان آورد.

لحظاتی بعد با سوت پایان بازی خیرونا به پیروزی ۳-۰ دست یافت. آنها با این برد ۵۹ امتیازی شدند و اختلاف ۶ امتیازی با رئال در صدر جدول را حفظ کردند. بارسلونا هم که پیش از این دیدار در رده دوم بود، با دو امتیاز کمتر از خیرونا به رده سوم برگشت.

دیدگاه‌ها