کد خبر : 2005030 | 08 اسفند 1402 ساعت 01:52 | 14.2K بازدید | 22 دیدگاه

رادو برای پرسپولیس بیشتر از برانکو آب خورد!

باشگاه پرسپولیس در دو ماه اخیر ۸۰ میلیارد تومان بابت قرارداد بوژیدار رادوشوویچ پرداخت کرده است.

رادو برای پرسپولیس بیشتر از برانکو آب خورد!

به گزارش ورزش سه، یکی از موانع باشگاه پرسپولیس برای استفاده از بازیکنان جدید خود پرداخت مالیات بوژیدار رادوشوویچ بود که با پیگیری‌های این باشگاه این موضوع در روزهای گذشته حل شد تا سرخپوشان مشکلی از این بابت نداشته باشند.

رضا درویش در گفتگو با برنامه فوتبال برتر در پاسخ به اینکه آیا مشکل باشگاه پرسپولیس برای ثبت قرارداد بازیکنان حل شده است، گفت: مشکل در پرداخت مالیات بود که خیلی هم کار سختی بود. جا دارد از اداره کل مالیاتی شمیران و معاونت وزیر اقتصاد تشکر کنیم که خیلی همکاری کردند و خارج از ساعت اداری می‌ایستادند تا کارها را انجام بدهید. اینکه در بازار امروز بخواهید در عرض چند ساعت ۱۱ میلیارد پول جور کنید که مالیات بدهید، خیلی سخت است.

ویدئو: 325793

او ادامه داد: ۱۱ میلیارد تومان فقط مالیات رادوشوویچ بود و سوای این دو ماه پیش یک میلیون و ۵۰ هزار یورو که امروز می‌شود ۷۰ میلیارد تومان بابت قرارداد ایشان دادم. می‌دانید اگر این پول را به رادو نمی‌دادم امروز می‌توانستم چقدر راحت پول بازیکنان را بدهم. الان تیم‌های پایه‌مان پول ندارند. ببینید چقدر تحت فشاریم و چقد می‌توانستیم امکانات فراهم کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به سایر مشکلات این باشگاه گفت: این فقط یک نمونه است و همانطور که قبلا گفتم یک نفر چند سال پیش هفت میلیارد تومان به باشگاه داده بود و قراردادی بسته بود که فسخ شده بود اما حالا ۱۵۱ میلیارد تومان حکم گرفته است.

دیدگاه‌ها