کد خبر : 2005061 | 08 اسفند 1402 ساعت 11:51 | 29.9K بازدید | 14 دیدگاه

پیام بارسا به گزینه جانشینی ژاوی: باید هزینه کنی!

روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون، در صورت پیوستن به بارسلونا باید شخصا بند فسخش را پرداخت کند.

پیام بارسا به گزینه جانشینی ژاوی: باید هزینه کنی!

به گزارش "ورزش سه"، اعلام تصمیم ژاوی برای جدایی از بارسلونا در پایان فصل جاری باعث شد که جست‌وجوی مدیران این باشگاه برای پیدا کردن جانشین مناسبی برای او از همین حالا آغاز شود. 

رسانه‌های اسپانیایی در طول چند روز اخیر نام‌های متفاوتی را به عنوان گزینه اصلی جانشینی سرمربی فعلی بارسا مطرح کردند و گمانه‎‌زنی در این باره که چه کسی قرار است در فصل آینده روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد ادامه دارد. 

در روزهای اخیر صحبت‌های بسیاری درباره احتمال انتخاب دی زربی مطرح شده است. عملکرد درخشان او روی نیمکت برایتون توجه بسیاری را جلب کرده و حتی از او به عنوان جانشین پپ گواردیولا در منچسترسیتی هم نام برده می‎‌شد. 

1991886

اما حالا روزنامه اسپورت مدعی شده است که راه پیوستن این مربی به بارسا هم چندان هموار نیست. شرایط مالی آنها باعث شده که مشکلاتی درباره پرداخت بند فسخ موجود در قرارداد او با برایتون داشته باشند که ممکن است سد راهشان شود.

اسپورت خبر داده که اگر دی زربی قصد دارد هدایت بارسا را برعهده بگیرد باید شخصا این مبلغ را پرداخت کند تا اجازه جدایی داشته باشد اما او تا زمانی که تصمیم بارسا برای انتخابش قطعی شود هیچ اقدامی نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها