کد خبر : 2005085 | 08 اسفند 1402 ساعت 12:52 | 48.1K بازدید | 18 دیدگاه

دینامو، در صورت جدایی از رئال

مقصد احتمالی لوکا مودریچ مشخص شد

در کرواسی می‌گویند که لوکا مودریچ اگر امسال قراردادش با رئال را تمدید نکند، بازگشت به دیناموزاگرب را در اولویت قرار می‌دهد.

مقصد احتمالی لوکا مودریچ مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ در پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ رئال مادرید را ترک خواهد کرد.

ستاره کروات پیش از شروع فصل جدید تصمیم گرفت به سیاست خود برای تمدید قرارداد یک ساله در رئال مادرید ادامه دهد و به این ترتیب حضورش در مادرید را برای فصل جاری هم تمدید کرد.

با این حال، این الگو در تابستان امسال تغییر خواهد کرد. ستاره رئال از کمبود زمان بازی خود در تیم کارلو آنچلوتی ناامید شده است و قصد دارد فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد.

1995405

این هافبک کهنه‌کار در این فصل رئال مادرید نقش بسیار کمی داشته و پس از کش و قوس‌های فراوان به‌نظر می‌رسد که او در تابستان آینده رئال را ترک خواهد کرد.

مودریچ که یکشنبه شب توانست تک گل پیروزی بخش رئال را به سویا بزند، هنوز برای فصل بعد تصمیم نهایی را نگرفته ولی در کرواسی می‌گویند بعید است با نقشی که کارلتو به او داده، تمایلی برای تمدید داشته باشد.

ستاره 39ساله کروات می‌تواند در پایان فصل به آمریکا و عربستان برود و یک گزینه دیگر نیز دارد: بازگشت به دیناموزاگرب.

1922475

اخیرا ادعا شد که این باشگاه با مودریچ وارد مذاکره نیز شده و سفر یک روزه او به زاگرب که دیروز با استفاده از مرخصی آنچلوتی به رئالی‌ها میسر شد نیز شایعات را داغ‌تر کرد. حضور مودریچ در پایتخت کرواسی گمانه زنی‌ها در مورد مذاکرات او با دینامو را بیشتر کرده و البته هنوز هیچکس نمی‌داند سفر به زاگرب دلیل ورزشی داشته یا خیر. 

با این حال در کرواسی با اطمینان بالایی معتقدند مودریچ اگر با رئال ادامه ندهد، به دینامو ملحق خواهد شد.

دیدگاه‌ها