کد خبر : 2005093 | 08 اسفند 1402 ساعت 16:19 | 12.4K بازدید | 50 دیدگاه

ساکت هم ببر خفته قائمشهر را بیدار نکرد

گل گهر ۳-۰ نساجی: نمایش اسپانیایی-ایرانی به کام مرد یونانی

گل‌گهر موفق شد با درخشش سه ستاره خودش با نتیجه ۳ بر صفر از سد نساجی گذر کند.

گل گهر ۳-۰ نساجی: نمایش اسپانیایی-ایرانی به کام مرد یونانی

به گزارش "ورزش سه"، از نخستین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر، گل گهر در ورزشگاه خانگی خود در شهر سیرجان میزبان و پذیرای نساجی مازندران بود که این تقابل در پایان سه گل به خود دید که هر سه گل سهم سرمه‌ای میزبان بود.

بازیکنان گل گهر از آغاز با عملکردی تهاجمی و روندی رو به جلو، شاگردان ساکت الهامی که برای نخستین بار در این فصل تحت هدایت او به میدان رفته بودند، را تحت فشار گذاشته بودند.

1995520

این دیدار با هنرنمایی روبرتو تورس همراه بود، چرا که او در دقیقه بیست و دوم برای این تیم گلزنی کرد و پس از آن در دقیقه شصت و یکم ارسال او با ضربه سر زنده رو همراه شد تا گل‌گهر با دو گل از نساجی پیش بیفتد. پس از آن هم سعید سحرخیزان موفق شد روی یک توپ ربایی در دقایق پایانی برای سومین بار دروازه را باز کند.

ویدئو: 325846

اکنون با احتساب این سه امتیاز گل گهر شمار امتیازات خودش را به عدد ۳۰ رساند تا موقتا رده چهارم جدول قرار بگیرد و از طرف دیگر نساجی همچنان با تغییر سرمربی نتوانست در نتایجش تغییر ایجاد کند. قائمشهری‌ها کماکان با ۱۱ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول و همچنان قعرنشین لیگ بیست و سوم هستند.


تقویمهفته هجدهم لیگ برتر خلیج فارس/ سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲؛ گل گهر - نساجی/ استادیوم شهید سلیمانی سیرجان
سوتداوران: محمدحسین زاهدی‌فرد؛ کمک داورها: حسین مرادی، صادق رستمی؛ داور چهارم: محمدرضا تارخ/ ناظر: سعید بطحایی

1995524

گل گهرترکیب گل گهر سیرجان:
محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، سامان فلاح، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس (۹۰-مهدی ممی‌زاده)، احمدرضا زنده‌روح (۹۰- عباس شرفی)، علیرضا کوشکی (۷۶- امیررضا اسلام طلب)، اریک باگناما (۸۶-پوریا لطیفی‌فر) و سعید سحرخیزان
سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

1995525

نساجیترکیب نساجی مازندران: 
علیرضا رضایی، امیرمهدی جانملکی، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده (۴۶-احسان حسینی)، سعید آقایی (۵۴-سعید غلامعلی بیگی)، مهرداد عبدی (۷۲-محمد عباس‌زاده)، محمدرضا عباسی (۵۴-آریا برزگر)، صابر حردانی، منصور باقری، حسین زامهران (۸۹ محمدرضا حسینی) و محمدرضا آزادی 
سرمربی: ساکت الهامی

1995526

توپ گلشرح گل:

گل گهر ۱-۰ نساجی (روبرتو تورس، دقیقه ۲۲): کرنر ارسالی توسط رزاق‌پور از سمت راست دروازه نساجی، روی تیر اول فرود آمد و پس از برخورد به مدافعان نساجی، در قوس محوطه جریمه به تورس رسید و گل اول بازی توسط این هافبک اسپانیایی به ثمر رسید.

ویدئو: 325834

گل گهر ۲-۰ نساجی (احمدرضا زنده‌روح، دقیقه ۶۱): ارسال پای چپ روبرتو تورس با پرواز احمدرضا زنده‌روح در آسمان محوطه جریمه نساجی همراه شد تا دومین گل این بازی هم به ثمر برسد.

ویدئو: 325843

گل گهر ۳-۰ نساجی (سعید سحرخیزان، دقیقه ۸۷): اشتباه مدافعان نساجی با توپ ربایی سحرخیزان همراه شد تا این بازیکن برای پنجمین بار در این فصل موفق به گلزنی شود.

ویدئو: 325845

کارت زرداخطار:

سعید سخرخیزان (۳۷) ، ابوالفضل رزاق پور (46) ، مهدی تیکدری (۶۳) ، امیرمهدی جانملکی (۸۲) ، روبرتو تورس (۸۲) ، محمدرضا حسینی (5+90)


بهترین بازیکن زمین: 

روبرتو تورس، ستاره تیم گل گهر، روی ۲ گل از ۳ گل تیمش اثرگذاری مستقیم داشت و با درخشش در این بازی موفق شد در جدول گلزنان ۵ گله شود و همچنین تعداد پاس گل‌های خودش را افزایش دهد. همچنین زنده‌روح و سعید سحرخیزان زننده دو گل دیگر سیرجانی‌ها نیز عملکرد قابل تحسینی داشتند.


1995523

کرنومتردقایق حساس:

دقیقه ۴: ارسال صابر حردانی به محوطه جریمه گل گهر، با پرواز و ضربه سر محمدرضا آزادی همراه شد اما ضربه او خطرناک از کنار دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.
دقیقه ۱۰: موقعیت به دست آمده برای بازیکنان گل گهر، ارسال تورس به باگناما رسید اما قائمشهری‌ها خوش شانس بودند که دروازه خود را باز شده ندیدند.
دقیقه ۳۳: باز هم تورس اقدام به شوت‌زنی از راه دور کرد اما این بار ضربه او با برخورد به مدافعان نساجی راهی کرنر شد.
دقیقه ۳۸: کار خوب بازیکنان گل گهر می‌توانست زمینه ساز گل دوم این تیم شود اما اینگونه نشد. حرکت تهاجمی سحرخیزان و یک-دو با رزاق‌پور، توپ را در فضایی ایده‌آل به سحرخیزان رساند که ضربه‌ او با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۱: در موقعیتی مشابه با موقعیت قبلی، این بار کوشکی به باگناما پاس داد و ضربه او در موقعیتی ایده‌آل توسط مدافعان نساجی برگشت داده شد تا به تورس برسد و پس از آن تورس ضربه‌اش را به شکم سعید آقایی زد.
دقیقه ۵۳: بازیکنان نساجی نیمه دوم را با انرژی تهاجمی بیشتری آغاز کردند و مدافعان گل گهر عملکرد خوبی دارند.
دقیقه ۷۰: بازیکنان نساجی روی صحنه‌های بسیار زیادی قصد خلق موقعیت داشتند، اما پیش از محمدرضا اخباری، مدافعان گل گهر توپ را دور کردند.
دقیقه ۷۸: پاس زنده‌روح در پشت محوطه جریمه به زاهدی رسید، اما ضربه این بازیکن توسط مدافعان نساجی برگشت داده شد.
دقیقه ۸۱: شلیک از راه دور باقری توسط اخباری در دو مرحله مهار شد تا همچنان دروازه‌ سرمه‌ای پوشان بسته بماند.

دیدگاه‌ها