کد خبر : 2005100 | 08 اسفند 1402 ساعت 13:52 | 96.9K بازدید | 35 دیدگاه

خبری از پیشنهاد امیر قطر نیست

بمب بزرگ کیلیان امباپه خنثی شد

دیشب خبری مثل بمب در رسانه‌ها بازتاب پیدا کرد که مربوط به حضور کیلیان امباپه در ضیافت شام امیر قطر و امانوئل ماکرون بود.

بمب بزرگ کیلیان امباپه خنثی شد

به گزارش "ورزش سه"، دیروز بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کیلیان امباپه امشب برای صرف شام با امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، به کاخ الیزه خواهد رفت. ستاره پاری سن ژرمن از سوی رئیس‌جمهور فرانسه برای شرکت در این ضیافت شام دعوت شده است.

1995430

همه این‌ها در چارچوب بحث‌های سیاسی و دیپلماتیک بین فرانسه و قطر رخ می‌دهد. اخبار منتشرشده حاکی از این است که ناصر الخلیفی هم در نشست‌های دیگری که قرار است بین رئیس‌جمهور فرانسه و هیئت قطری در این هفته برگزار شود، شرکت خواهد کرد.

برخی منابع بلافاصله ادعا کردند که ممکن است در این جلسه امیر قطر پیشنهادی برای تمدید به امباپه ارائه دهد و ماکرون نیز مثل دو سال پیش تلاش کند او را از جدایی منصرف کند.

با این حال فابریتزیو رومانو در همین رابطه دقایقی پیش نوشت: «منابع نزدیک به پاری سن ژرمن قاطعانه پیشنهاد امیر قطر برای متقاعد کردن کیلیان امباپه را تکذیب کرده‌اند. جلسه امروز مربوط به آینده نخواهد بود زیرا امباپه تکلیفش را قبلاً با پی اس جی مشخص کرده و اطلاع داده که باشگاه را در پایان فصل ترک خواهد کرد. او اکنون در حال مذاکرات پیشرفته با رئال مادرید است.»

دیدگاه‌ها