کد خبر : 2005119 | 08 اسفند 1402 ساعت 15:08 | 35.8K بازدید | 29 دیدگاه

شاید ماندنی شود

عقب‌نشینی احتمالی ژاوی از تصمیم جنجالی

ژاوی همچنان ممکن است از تصمیم خودش مبنی بر جدایی از بارسا در پایان فصل منصرف شود.

عقب‌نشینی احتمالی ژاوی از تصمیم جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، اعلام تصمیم ژاوی برای قطع همکاری و جدایی از بارسلونا در پایان فصل جاری پس از شکست سنگین برابر ویارئال شوک بزرگی برای هواداران و بازیکنان این تیم بود. 

این مربی 44 ساله اعلام کرد که دیگر تصمیمی برای ادامه حضور روی نیمکت تیم محبوبش در فصل آینده ندارد و جدایی او به سود هر دو طرف خواهد بود. این تصمیم ناگهانی باعث شد که انتقادهایی از رفتار لاپورتا با ژاوی صورت بگیرد. 

1875980

ژاوی پیش از این گفته بود که در صورت ناکامی در کسب جام از سمتش کنار خواهد رفت ولی در حالی که هنوز در لالیگا و لیگ قهرمانان دارای شانس هستند، او کناره گیری خود را اعلام کرد اما طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، هنوز شانس‌هایی وجود دارد که ژاوی از تصمیمش عقبنشینی کند.

1995462

خوزه آلوارز به نقل از یکی از منابع نزدیک به ژاوی گفت: «اطرفیان ژاوی معتقدند در فوتبال چیزی غیرممکن نیست و ژاوی ممکن است از تصمیم خودش برگردد. برای این مهم البته او یک شرط بزرگ دارد و آن هم رفتن دکو است. ژاوی تمایل دارد جوردی کرویف دوباره مدیر ورزشی بارسا شود و او را یکی از حامیان بزرگش می‌داند. در واقع با رفتن کرویف بود که ژاوی تنهاتر از همیشه در بارسلونا شد.»

لازم به ذکر است که ژاوی و دکو رابطه دوستانه‌ای ندارند و چندی پیش حتی خبری مبنی بر مشاجره شدید این دو بعد از فینال سوپرجام نیز منتشر شد.

دیدگاه‌ها