کد خبر : 2005164 | 08 اسفند 1402 ساعت 16:53 | 4.5K بازدید | 6 دیدگاه

با ثبت پنجمین گل فصل؛

سحرخیزان هم به جمع تورس و زنده‌روح برگشت

گل سوم گل گهر توسط سعید سحرخیزان خامه روی کیک برای جشن گرفتن یک پیروزی آسان و البته مهم بود.

سحرخیزان هم به جمع تورس و زنده‌روح برگشت

به گزارش "ورزش‌ سه"، سحرخیزان یکی از بازیکنان مهم تیم فوتبال گل گهر در فصل جاری به شمار می‌رود که فصل گذشته در مصاف با ذوب آهن در ترکیب هوادار درخشید و به لطف همین درخشش مورد توجه باشگاه سیرجانی قرار گرفت.

ویدئو: 325845

کمبود مهاجم در ترکیب سرمه‌ای پوشان سیرجانی سبب شد تا اوزونیدیس به این بازیکن جوان برخلاف انتظاراتی که وجود داشت، اعتماد کند و این مهاجم جوان هم تا کنون پاسخ قابل قبولی به این فرصت داده است.

1995537

سحرخیزان تا پیش از دیدار هفته هجدهم در کنار تورس و زنده‌روح سه 4 گله سرمه‌ای پوشان سیرجانی بودند و جالب اینکه در مصاف هفته هجدهم هم هر سه بازیکن موفق به گلزنی شدند و تعداد گل‌هایشان را به همراه یکدیگر به عدد 5 رساندند.

پیش از گلزنی سحرخیزان که در دقایق پایانی مسابقه رخ داد، تورس و زنده‌روح گلزنی کردند و مارینوس آنقدر سحرخیزان را در بازی حفظ کرد تا او هم مانند دو مهره اثرگذار دیگر تیم جشن گلزنی بگیرد.

1995538

این گل روی پاس پوریا لطیفی‌فر به ثمر رسید که در عمق خط دفاعی نساجی ارسال شده بود و سحرخیزان بدون معطلی با یک بغل پای دقیق که از کنار پای رضایی عبور کرد، اختلاف را در ورزشگاه اختصاصی گل گهر به عدد 3 رساند تا سرمه‌ای پوشان در جدول رده‌بندی 30 امتیازی شوند و رتبه چهارم را در اختیار بگیرند.

عکس‌ها: جواد نادری‌پور

دیدگاه‌ها