کد خبر : 2005197 | 08 اسفند 1402 ساعت 18:27 | 21K بازدید | 6 دیدگاه

نجات فولاد با گل یامال خوزستان (عکس)

ک بازیکن جوان فولاد را از شکست خانگی نجات داد.

نجات فولاد با گل یامال خوزستان (عکس)

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که فولاد در بازی خانگی مقابل ملوان در شروع نیمه دوم گل خورده و عقب افتاده بود، در دقیقه 84 با گل نجات‌بخش یک بازیکن جوان زنده ماند.
فولاد که با سرمربیگری احمد آل‌نعمه در نخستین بازی خود برنده از زمین بیرون آمده بود در بازی دوم تا آستانه شکست مقابل تارتار و تیمش پیش رفت اما یک جوان 18 ساله با گل زیبایی که به ثمر رساند یک امتیاز را در خانه نگه داشت و از شکستی تلخ جلوگیری کرد.
محمد عسگری، وینگر جدید فولادی‌ها، که از دقیقه 72 به جای علی شجاعی وارد میدان شده بود، با به ثمر رساندن گلی زیبا به یکباره در فوتبال خوزستان و لیگ برتر خودش را به فوتبال ایران شناساند.
او تنها دوازده دقیقه بعد از ورودش به میدان با پاس ساسان انصاری، کاپیتان سرخ‌های خوزستان، با ضربه‌ای نرم و فنی با پای چپ دروازه ملوان را گشود و شادی زائدالوصفی هم نشان داد.

1995595

گلزنی و درخشش این بازیکن 18 ساله که سابقه دعوت به تیم ملی نوجوانان را دارد نه تنها برای فولاد که برای کلیت فوتبال ایران و تیم‌های لیگ برتری می‌تواند اتفاق خوبی باشد؛ چرا که مربیان بیشتر از قبل جرئت و جسارت بازی دادن به بازیکنان جوان خود که از آکادمی‌های باشگاهشان بالا آمده‌اند را پیدا می‌کنند و چهره تیم‌ها متفاوت‌تر و جذاب‌تر از قبل خواهد شد.

دیدگاه‌ها