کد خبر : 2005199 | 08 اسفند 1402 ساعت 18:29 | 29.9K بازدید | 8 دیدگاه

لائوتارو مارتینز:

چون عصبی بودم لقب گاو خشمگین را به من دادند!

لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، اعلام کرد به دلیل خشونت در رقابت با بازیکنان حریف، هم‌تیمی‌هایش به او لقب گاو خشمگین را داده‌اند.

چون عصبی بودم لقب گاو خشمگین را به من دادند!

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، در مورد زندگی در خارج از زمین، جاه‌طلبی‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا و ریشه لقب "ال‌تورو (به معنی گاو خشمگین)" صحبت کرد.

این مهاجم 26 ساله وضعیت خود به عنوان یکی از برترین مهاجمان این فصل فوتبال جهان تأیید کرد و در 23 بازی این فصل سری A موفق به ثبت 22 گل شده است‌.

اینتر در مسیر کسب بیستمین اسکودتوی تاریخ باشگاه و همچنین تکرار موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد. آن‌ها پس از شکست مقابل منچسترسیتی در فصل گذشته لیگ قهرمانان، امیدوار هستند این فصل به جام دست پیدا کنند.

1995596

لائوتارو در گفت‌وگو با سایت رسمی یوفا ابتدا در مورد معنای حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای خود و هم‌تیمی‌هایش در اینتر صحبت کرد: "مشخص است که هر جام برای باشگاهی مانند اینتر یک هدف است. عضویت در گروهی برادرانه و دوستانی که در یک مسیر حرکت می‌کنند، چه بازی کنند و چه در ترکیب نباشند، برای حرکت به جلو مهم است. بنابراین، همه چیز ساده‌تر می‌شود."

این مهاجم آرژانتینی سپس کمی از زندگی خود در خارج از زمین مانند زندگی خانوادگی و خالکوبی‌اش گفت: "آن‌ها درباره من، خانواده‌ام، دین یا عبارتی که من را مشخص می‌کند، توضیح می‌دهند. من اولین خالکوبی ام را در 15 سالگی داشتم، مادرم این را نمی‌خواست، او گفت من هنوز خیلی جوان هستم. با نام پدرش یعنی پدربزرگم شروع کردم. برای من خیلی سخت بود. ما خانواده‌ای هستیم که در وضعیت سختی زندگی کردیم. شکی نیست که به لطف آن لحظات سخت خیلی زود بزرگ شدم. وقتی بزرگ شدم فهمیدم که باید راهم یعنی فوتبال را دنبال کنم. ورزش جزئی از خانواده ماست."

در نهایت، لائوتارو توضیح داد که چرا نام مستعار او "ال‌تورو" است: "وقتی در راسینگ کارم را شروع کردم، هم‌تیمی‌هایم به من لقب ال‌تورو را دادند، چون همیشه در رقابت با بازیکنان حریف عصبانی و خشمگین بودم. نام مستعار من از آنجا می‌آید. عبارت «آنچه من را نکشد، قوی‌ترم می‌کند» نشان می‌دهد که من به غیر از مراحل کوچک، چه مراحلی که حتی پیش رو دارم را زودتر سپری کرده‌ام. این عبارتی است که با آن همذات‌پنداری می‌کنم، همیشه آن را با خودم حمل می‌کنم."

دیدگاه‌ها