کد خبر : 2005220 | 08 اسفند 1402 ساعت 19:38 | 9.6K بازدید | 32 دیدگاه

نوری: تیم‌ها با گرفتن مساوی از ملوان خوشحال می‌شوند

محمد نوری می‌گوید ملوان به قدری قدرتمند شده که همه تیم‌ها جلویشان توان بیشتری می‌گذارند.

نوری: تیم‌ها با گرفتن مساوی از ملوان خوشحال می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری، مربی ملوان، در مورد بازی با فولاد گفت: جا دارد به تیم‌های ملوان و فولاد تبریک بگویم. بازی بسیار زیبا و سنگینی بود‌. برای آقای آل‌نعمه در تیمی که زحمت کشیده و جوانی‌اش را برایش گذاشته آرزوی موفقیت می‌کنم. مدیران فوتبال تصمیم بسیار درستی گرفتند که احمد را برای سرمربی‌گری تیم فولاد تا آخر فصل انتخاب کردند.

او ادامه داد: تیم ملوان آنقدر قوی و جاندار شده که هر تیمی جلویش توان بیشتری می‌گذارد و از مساوی خوشحال است و این جای تبریک دارد به تیم ملوان و مجموعه خودمان. جوری شده است که تیم‌ها برای نباختن جلوی ما می‌آیند. این نشان می‌دهد که تیم، بازیکنان، کادر و مدیریت قوی هستند. این قول را به هوادار می‌دهم که بازی بعد با گل‌گهر برای کسب ۳ امتیاز می‌رویم و دلشان را شاد می‌کنیم.

نوری درباره بازیکنان جدید تیم گفت: آقای عمری امروز یک پاس گل داد و آقای سرلک هم خوب بازی کرد. تیم ما جوری است که ما سعی می‌کنیم بهترین‌ها برای ما بازی کنند. این نفرات می‌توانند آقای عمری و سرلک باشند یا احمدی و آقای صادقی که تصمیم با آقای تارتار است که با کدام یازده‌ تا بازی کنند. مطمئن باشید که ما سعی می‌کنیم برای هر بازی بهترین‌ها را داخل یازده تا قرار دهیم.

دیدگاه‌ها