کد خبر : 2005282 | 08 اسفند 1402 ساعت 22:47 | 8.4K بازدید | 2 دیدگاه

جایی که زنان و مردان واقعا برابرند؛

جشن اروپایی والیبالی‌ها در قلب پایتخت (عکس)

مراسم باشکوه قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان تحسین علاقه‌مندان به این رشته را برانگیخت.

جشن اروپایی والیبالی‌ها در قلب پایتخت (عکس)

به گزارش ''ورزش سه''، فینال فینالیست‌های والیبال زنان درحالی امروز برگزار شد که دو تیم در دو دیدار گذشته موفق به کسب یک پیروزی شده بودند و حالا مشخص شدن تکلیف تیم قهرمان به دیدار سوم کشیده شده بود. پس از ابتدا مسجل بود که امروز سالن فدراسیون والیبال، میزبان یک جشن قهرمانی باشکوه خواهد بود.

جشن بی‌نظیری که سال گذشته بعد از قهرمانی پیکان در لیگ بیست و دوم زنان برگزار شد، توقعات را از فدراسیون والیبال دو چندان کرده بود، اما امروز به محض وارد شدن به سالن فدراسیون والیبال، مشخص بود که تمهیدات ویژه‌ای برای قهرمان لیگ بیست و سوم تدارک دیده شده است. نورپردازی خاص که بین هر امتیاز با موسیقی تدارک دیده شده، همگونی داشت و تصویربرداری حرفه‌ای که چندین فیلمبردار به طور هم‌زمان مشغول ثبت لحظات جذاب فینال فینالیست‌ها و جشن قهرمانی بودند.

1995710

همه این‌ها درحالی بود که در لیگ بیست و سوم والیبال زنان، همه مسابقات به طور زنده و مستقیم از طریق پلتفرم آنتن پخش می‌شد و همین باعث بیشتر دیده شدن والیبال زنان شده بود. در نهایت هم وزیر ورزش، جام شیک قهرمانی را به دستان شبنم علیخانی سپرد تا کاپیتان سایپا در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایش در میان آتش‌ و دود تدارک دیده شده، جام را بالای سر ببرد. به جرئت می‌توان گفت مراسم قهرمانی دختران سایپا هیچ چیز از جشن قهرمانی لیگ برتر والیبال مردان کم نداشت و فدراسیون والیبال در این مورد می‌تواند ادعا کند که دختران و پسران والیبالی را اصطلاحا به یک چشم نگاه می‌کند.

1995711

دیدگاه‌ها