کد خبر : 2005295 | 09 اسفند 1402 ساعت 07:53 | 35.4K بازدید | 9 دیدگاه

شیمبا و بازگشت جذاب به فولاد آرنا

برای مسن‌ترین بازیکن لیگ هیچ‌جا خانه نمی‌شود!

مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر در بازگشت به فولاد خوزستان شرایط روحی و فنی خوبی دارد.

برای مسن‌ترین بازیکن لیگ هیچ‌جا خانه نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پریرا مهاجم باتجربه برزیلی که سال‌هاست در فوتبال ایران حضور دارد و برای تیم‌های مختلف توپ زده ، حالا در سال‌های آخر بازی بار دیگر به فولاد خوزستان برگشته است.

شیمبا که با فولاد خوزستان به فوتبال ایران آمد و در دو مقطع برای این تیم بازی کرد، خاطرات بسیار خوبی از قرمزپوشان اهوازی دارد و همین مسئله و البته شرایط فنی مناسب سبب شد تا در نقل و انتقالات زمستانی برای سومین بار پیراهن فولاد را برتن کند.

مهاجم کارکشته برزیلی که در نیم فصل اول پیراهن مس رفسنجان را برتن داشت، بعد از فسخ قرارداد خود با نارنجی‌پوشان با پیشنهاد فولاد مواجه شد و از آنجایی که علاقه زیادی به این تیم لیگ برتر دارد، به پیشنهاد آنها جواب مثبت داد و عصر سه‌شنبه بعد از حدود 1.5 سال بار دیگر در اهواز برای فولاد به میدان رفت.

1995737

پریرا در جریان بازی فولاد مقابل ملوان انزلی در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی برای قرمزپوشان اهوازی به میدان رفت و عملکرد خوبی هم داشت. این مهاجم برزیلی از زمان حضور در زمین در شرایطی که تیمش یک بر صفر عقب بود، با تحرک خوب در خط حمله توانست باعث ایجاد چند موقعیت برای فولادی‌ها شود.

او در یک صحنه خطرسازتر هم نشان داد و با یک قیچی برگردان زیبا دروازه ملوان را در دقایق پایانی تهدید کرد که البته راهی به دروازه نیافت.

با همه این تفاسیر مشخصا شیمبا در فولاد به عنوان تیمی که به آن علاقه‌مند است، حال و روز خوبی دارد و عملکردی که عصر سه‌شنبه از خود به نمایش گذاشت، هیچ نشانی از یک بازیکن 40 ساله نداشت.

عکاس: محمدحسن عامری

دیدگاه‌ها