کد خبر : 2005310 | 09 اسفند 1402 ساعت 06:53 | 7.3K بازدید | 29 دیدگاه

لطفاً تا آخر فصل فقط ببر!

مسجدسلیمانی‌ها امیدوار به بازگشت مجدد به لیگ برتر

نفت مسجدسلیمان به عنوان یک گزینه برای صعود به لیگ برتر، باید به دنبال کم کردن فاصله امتیازی نسبت به دو تیم بالانشین لیگ یک باشد.

مسجدسلیمانی‌ها امیدوار به بازگشت مجدد به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان در فوتبال ایران شرایط بسیار متفاوتی را نسبت به سایر تیم‌های جنوبی ایران تجربه می‌کند. تیمی که عنوان نخستین شهر فوتبالی ایران را یدک می‌کشد اما اگر از مردم بخواهید که تیم این شهر را توصیف کنند، با تعجب از شما می‌پرسند که در لیگ برتر است یا لیگ یک!

نفت مسجدسلیمان اگر چه تبدیل به مهمان لیگ برتر شده و هر دو فصل، با خبر صعود و سقوطش به تیتر رسانه‌ها تبدیل می‌شود، اما حالا ابراهیم اشکش تیمش را پشت سر دو مدعی اصلی صعود در رتبه سوم قرار داده و امیدوار است تا در ادامه فصل بتواند جای یکی از دو تیم چادرملو و خیبر را پر کند.

آنها در این هفته از لیگ یک با دریای بابل تقابل داشتند و پیروزی دو بر یک، سه امتیاز دیگر به حساب آنها واریز کرد تا ۴۲ امتیازی شوند.

نفت قرار است در ادامه لیگ یک، دو هفته دیگر و پیش از پایان ۱۴۰۲ با خیبر دیدار کنند و پس از ۳ هفته دیگر با چادرملو رودرو می‌شوند؛ اشکش به عنوان یک چهره باتجربه در لیگ یک، از حساسیت جدال‌های رودررو آگاهی دارد و قطعا از همین حالا شرط صعود مسجد سلیمان را پیروزی در تمامی بازی‌های پیش‌رو عنوان کرده است.

البته آنها باید حواسشان به فجر شهید سپاسی ۴۱ امتیازی نیز باشد؛ چرا که آنها نیز به عنوان یکی دیگر از ۴ تیم بالانشین انگیزه زیادی برای بازگشت دارد اما در این بین مسجدسلیمان در حضور اشکش با ۴۲ امتیاز حداقل یک قدم به این اتفاق نزدیک‌تر است.

دیدگاه‌ها