کد خبر : 2005323 | 09 اسفند 1402 ساعت 00:59 | 18.1K بازدید | 7 دیدگاه

بدشانسی ستاره سیتی: دو بازی و دو مصدومیت

جک گریلیش، ستاره منچستر سیتی، پس از مصدومیت در دیدار تیمش مقابل لوتون تاون، از زمین مسابقه خارج شد.

بدشانسی ستاره سیتی: دو بازی و دو مصدومیت

به گزارش "ورزش سه"، جک گریلیش در دیدار منچستر سیتی مقابل کپنهاگن از دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دچار مصدومیت شد و در همان دقیقه ۲۱ جایش را به جرمی دوکو داد.

با اینکه آزمایشات اولیه نشان می‌داد که مصدومیت گریلیش حداقل ۲ تا ۳ هفته طول بکشد اما او پیش از دیدار سیتی مقابل بورنموث در ابتدای این هفته به تمرینات گروهی برگشت و بر روی نیمکت قرار گرفت.

1995780

با اینکه پپ گواردیولا ستاره انگلیسی‌اش را برای آن بازی به زمین نفرستاد، اما اعتراف کرد که از بازگشت زودهنگام او غافلگیر شده است. او در این مورد گفت: «جک از ما خواست که با تیم تمرین ‏کند و دکترها هم گفتند شرایطش خیلی بهتر است. راستش وقتی دیدم او بهتر شده غافلگیر ‏شدم چون در جریان نشست قبل از بازی انتظار نداشتم او به این زودی‌ها شرایط تمرین ‏پیدا کند.»

گریلیش آنقدر سریع بهبود پیدا کرد که گواردیولا او را در ترکیب ابتدایی بازی امشب سیتی برابر لوتون تاون قرار داد. اتفاقی که منجر به مصدومیت دوباره این بازیکن شد.

در جریان نیمه اول بازی لنگ زدن گریلیش در چند صحنه واضح بود. البته او توانست تا اواخر نیمه به بازی ادامه دهد. در دقیقه ۳۸ او پایش را گرفت و درخواست تعویض کرد و ثانیه‌هایی بعد با انجام تعویض جرمی دوکو به جای او به زمین رفت. مصدومیت گریلیش از ناحیه کشاله ران است و به‌نظر می‌رسد همان آسیب‌دیدگی قبلی است که همچنان بهبود نیافته.

1995782

دیدگاه‌ها