کد خبر : 2005327 | 09 اسفند 1402 ساعت 01:32 | 16.2K بازدید | 13 دیدگاه

لوتون ۲-۶ سیتی: این جام برای پپ مهم است

منچستر سیتی با پیروزی ۶-۲ برابر لوتون تاون به مرحله بعد جام حذفی صعود کرد.

لوتون ۲-۶ سیتی: این جام برای پپ مهم است

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی امشب از دور پنجم جام حذفی فوتبال انگلیس، منچستر سیتی در خانه لوتون تاون به مصاف این تیم رفت. این دیدار که با پوکر گل و پاس گل ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه آغاز شد در نهایت با نتیجه ۶-۲ به سود شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید.

ویدئو: 325920

این دیدار با برتری آشکار سیتیزن‌ها آغاز شد. در دقیقه ۳ بازی پاس کوین دی‌بروینه از سمت چپ به مقابل دروازه را ارلینگ هالند به تور چسباند تا نوید یک بازی درخشان را بدهد.

1995788

پس از گل لوتون تاون کاملاً جلو کشید و حتی موفق شد به دروازه منچستر سیتی نزدیک شود اما پس از دقایقی مهمان بازی را مدیریت کرد و در دقیقه ۱۸ روی پاس دیگری از کوین دی‌بروینه از میانه میدان هالند با دروازه‌بان تک به تک شد و گل دوم را هم وارد دروازه لوتون کرد.

1995789

در دقیقه ۲۵ هالند فرصت هت‌تریک را داشت اما ضربه او در مقابل دروازه را کرول به خوبی دفع کرد.

دو دقیقه بعد این بار ضربه متئوس نونز از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه راهی اوت شد.

برتری سیتی ادامه داشت و هالند به دنبال ثبت هت‌تریک بود تا اینکه دقیقه ۴۰ یک پاس از دی‌بروینه در میانه میدان باعث شد که او در سمت چپ محوطه جریمه در مقابل دروازه قرار بگیرد. گل کردن این توپ کار سختی برای مهاجم نروژی نبود و بدین ترتیب او در نیمه اول هت‌تریکش را ثبت کرد.

1995790

لوتون که در پی یافتن راهی برای پاسخ به گل‌های هالند بود، در دقیقه ۴۵ به هدفش رسید. شوت ‌فوق‌العاده کلارک از راه دور، به کنج دروازه اورتگا رفت تا نیمه اول با نتیجه ۳-۱ خاتمه یابد.

نیمه دوم پایاپای شروع شد، اما این بار هم لوتون بود که موفق شد گلزنی کند و اختلاف را به یک برساند. پاس راس بارکلی از پشت محوطه به کلارک، او را با اورتگا تک به تک کرد و با یک ضربه زیبا به طاق دروازه گل دوم را در دقیقه ۵۲ به ثمر رساند.

پاسخ به این گل کار سختی برای سیتی نبود. سه دقیقه بعد دی‌بروینه در سمت راست توپ را به مقابل دروازه فرستاد و باز هم هالند به راحتی برای چهارمین بار به گل رسید.

1995792

هالند دست‌بردار نبود. در دقیقه ۵۸ برناردو سیلوا او را در لبه سمت چپ محوطه به توپ رساند. او بلافاصله اقدام به شوت‌زنی کرد و توانست بازی را ۵-۲ کند.

1995793

لوتون در ادامه تمام تلاشش را برای زدن گل سوم انجام داد. شوت بارکلی در دقیقه ۶۴ می‌توانست تبدیل به گل شود اما اورتگا با سیوی فوق‌العاده توپ را دفع کرد.

پنج دقیقه هم تاوزند روی دفع ناقص آکانجی در مقابل دروازه قرار گرفت اما ضربه‌اش با اختلاف از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۷۳ سیتی به گل ششم هم رسید. شوت متئو کواچیچ از پشت محوطه برای باز کردن دروازه کرول کافی بود. لوتون پس از این گل امیدهایش برای زدن گل را از دست داد و دیگر نتوانست مانند دقایق گذشته دروازه سیتی را تهدید کند.

1995791

در دقیقه ۸۰ دوکو در مرکز محوطه جریمه شوتش را روانه دروازه لوتون کرد اما توپ از کنار چارچوب راهی اوت شد.

برتری سیتی در ۱۰ دقیقه پایانی هم ادامه داشت اما توپ دیگری از خط دروازه لوتون نگذشت و این دیدار جذاب با نتیجه ۶-۲ به پایان رسید.

دیدگاه‌ها