کد خبر : 2005387 | 09 اسفند 1402 ساعت 13:54 | 13.8K بازدید | 12 دیدگاه

نقشه بارسا برای پاداش یوفا: باید ناپولی را ببریم

بارسلونا در صورت پیروزی برابر ناپولی پاداش قابل توجهی دریافت خواهد کرد.

نقشه بارسا برای پاداش یوفا: باید ناپولی را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا برابر ناپولی به تساوی رسید تا تکلیف تیم صعودکننده در بازی برگشت مشخص شود. 

شاگردان ژاوی که در لالیگا با رئال مادرید صدرنشین فاصله نسبتا زیادی دارند، امیدوار هستند که بتوانند در لیگ قهرمانان درخشان ظاهر شوند و حتی جام قهرمانی را به دست آورند تا شاید سرمربی این تیم را برای ادامه حضورش روی نیمکت متقاعد کنند. 

اما این تنها هدف مهم و جذاب آنها از پیروزی برابر ناپولی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیست. روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شده است که این باشگاه روی پاداش 10.6 میلیون یورویی که از سوی یوفا پرداخت خواهد شد حساب کرده است. 

1995171

علاوه بر این، بارسا در صورت صعود به مرحله یک چهارم نهایی به احتمال زیاد با باشگاهی بزرگ روبرو خواهد شد و این فرصت را دارد که بتواند مبلغ قابل توجهی را هم از فروش بلیت و میزبانی در آن بازی به دست آورد که در این شرایط اهمیت بسیاری برای آنها دارد. 

بازیکنان این تیم تمام توان‌شان را به کار خواهند گرفت تا بتوانند در این بازی به پیروزی برسند و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنند تا کمکی هم به شرایط مالی باشگاه کرده باشند.

دیدگاه‌ها