کد خبر : 2005407 | 09 اسفند 1402 ساعت 15:01 | 30.6K بازدید | 18 دیدگاه

هاشمی‌نسب و پرشباهت‌ترین مدافع به خودش! (عکس)

ثبت تصویری از شادی هاشمی نسب با بک گراندی از سیاوش یزدانی، تصویر جالبی را از بازی روز گذشته به ثبت رسانده است.

هاشمی‌نسب و پرشباهت‌ترین مدافع به خودش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در ترکیب روز گذشته سپاهان، چهار بازیکن سابق استقلال حضور داشتند که هر کدام به نحو متفاوتی برای درخشش برابر تیم اسبق خود انگیزه داشتند. یکی از این نفرات که بیش از سایرین مورد توجه قرار گرفت، سیاوش یزدانی بود.

مدافع سپاهان در ابتدای لیگ نوزدهم از سپاهان جدا شد و به استقلال پیوست ولی دوران حضور او در جمع آبی‌ها با حواشی زیادی همراه بود. از مسائل مربوط به درگیری در دربی‌ها تا آزمون پر سر و صدای کنکور دکترا گرفته و همچینن مسائل مربوط به سربازی او که همگی روزهای پر فراز و نشیبی را در کارنامه این مدافع به ثبت رساند.

اما نحوه جدایی او از جمع آبی‌ها نیز در نوع خود جالب توجه بود. پس از خطای پنالتی که یزدانی در ثانیه‌های پایانی برابر همین سپاهان مرتکب شد، ریکاردو ساپنیتو تصمیم گرفت تا این بازیکن را از تیمش کنار بگذارد و او در انتقالی پر سر و صدا یک بار دیگر به سپاهان بازگشت.

1995889

حواشی اطراف یزدانی که خیلی از آنها ناخواسته به وجود آمده بودند، سبب شد تا این بازیکن شباهت‌های زیادی با مربی استقلال داشته باشد. مهدی هاشمی نسب که خالق جنجالی‌ترین انتقال فوتبال ایران و ابداع کننده کلمه یاغی است، مسیر فوتبالی مانند یزدانی و البته با حواشی بیشتری بود.

هاشمی نسب به عنوان زننده چهار گل دربی پایتخت راهی تیم رقیب شد و با وجود گذشت سال‌های طولانی از این انتقال، اما هنوز هواداران پرسپولیس نتوانسته‌اند این موضوع را درک کنند و با آن کنار نیامده‌اند.

روز گذشته در نمایی جالب توجه، یزدانی و هاشمی نسب در یک قاب قرار گرفتند. جایی که مربی استقلال با مشت‌های گره کرده از پایان بازی و پیروزی تیمش خوشحال و سرمست است و البته یزدانی در نمایی نزدیک‌تر به دوربین، مغموم و ناراحت روی زانوهایش خم شده است.

به هر شکل در روزی که یزدانی در صحنه تک گل بازی نیز اثرگذار بود و چشمی روی دفع او توانست دروازه سپاهان را باز کند، این هاشمی نسب بود که خوشحال زمین بازی را ترک کرد و مدافعی که از لحاظ سبک بازی و حواشی ایجاد شده بی شباهت به او نیست، مغموم و ناراحت به اصفهان بازگشت.

عکس: محمد فرهنگ

دیدگاه‌ها