کد خبر : 2005450 | 09 اسفند 1402 ساعت 17:37 | 12.9K بازدید | 14 دیدگاه

مورایس چشم‌ انتظار بازگشت کاپیتان؛

جای خالی کریمی مقابل استقلال زیاد حس شد!

غیبت محمد کریمی نظم و سازماندهی سپاهان را در حمله و دفاع گرفته بود.

جای خالی کریمی مقابل استقلال زیاد حس شد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، در جریان بازی روز گذشته بود که با دیدن نمایش سپاهان جای خالی یک بازیکن به شدت احساس شد. محمد کریمی، کاپیتان طلایی پوشان اصفهانی، معمولا بازیکنی آرام و بی‌حاشیه به شمار می‌رود که شاید به همین دلیل و البته بازی کردن در خارج از پایتخت خیلی مورد توجه علاقه‌مندان به فوتبال قرار ندارد، اما کسانی که بازی‌های سپاهان در این فصل را تماشا کرده‌اند و این نمایش‌ها را با عملکرد تیم در بازی برگشت مقابل استقلال مقایسه می‌کنند، به وضوح جای خالی یک بازیکن قابل احساس بود.

کریمی البته ساده فوتبال بازی می‌کند، اما با جایگیری در فضاهای مناسب مقابل مدافعین تیم، با پاس‌های کوتاه و گاها بلند اصلی‌ترین مهره تیم در بازیسازی به شمار می‌رود و در مقابل استقلال دابو که جایگزین کریمی شده بود، نتوانست در بازی‌سازی عملکرد خوبی داشته باشد و چندین مرتبه در حال چرخش و در حالت‌های دیگر توپ‌هایش را لو داد که یکی دو تای آنها به ضدحمله‌های خطرناکی هم بدل شدند.

1995938

یک روز پیش از مصاف استقلال و سپاهان بود که از اردوی طلایی پوشان اصفهانی خبر رسید کریمی به دلیل مصدومیت شانس حضور در مسابقه را از دست داده است و این موضوع در سراسر مسابقه که شاهد عملکرد عجیب و متفاوتی از سپاهان در سبک بازی و به ویژه در روش حملات نسبت به بازی‌های پیشین این تیم بودیم، بر نمایش تیم مورایس سایه افکنده بود.

با این حال در آستانه بازی‌های دشوار و سرنوشت‌ساز سپاهان خبر می‌رسد که مصدومیت کاپیتان سپاهان خیلی جدی نیست و او به زودی در دسترس کادر فنی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها