کد خبر : 2005477 | 09 اسفند 1402 ساعت 18:57 | 8.8K بازدید | 9 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

هفته کابوس‌وار ارومیه کامل شد: حسرت چندهزار نفری

تیم والیبال طبیعت در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر موفق به شکست شهرداری ارومیه شد.

هفته کابوس‌وار ارومیه کامل شد: حسرت چندهزار نفری

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس این هفته تیم طبیعت که با 15 برد و 43 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار داشت، در سالن غدیر ارومیه مقابل شهرداری این شهر صف‌آرایی کرد.

در ست نخست این دیدار شهرداری ارومیه 25 بر 19 به پیروزی رسید، اما نتیجه ست دوم را 25 بر 20 به طبیعت واگذار کرد تا دو تیم در ست‌شماری یک بر یک برابر شوند.
ست سوم این دیدار با نتیجه 25 بر 19 به نفع شاگردان ابراهیم وادی در تیم طبیعت رقم خود و نتیجه ست چهارم را شهرداری‌چی‌ها با امتیاز 25 بر 23 از آن خود کردند تا پایان بازی به ست پنجم موکول شود.

در ست آخر با وجود تلاش شاگردان عبدالرضا علیزاده و عملکرد خوبی که پوریا فیاضی و آرمین تشکری از خود به جای گذاشتند، شهرداری ارومیه موفق به برتری مقابل طبیعت نشد و نتیجه این ست را 15 بر 13 واگذار کردند تا طبیعت سه بر دو پیروز میدان باشند و دو امتیاز حساس کسب کنند.

شاگردان وادی که این رقابت در دور رفت را با نتیجه سه بر یک از آن خود کرده بودند حالا این برد را با نتیجه سه بر دو دبل کردند.

بدین ترتیب طبیعت اسلامشهر با 15 برد و 43 امتیاز و شهرداری ارومیه با 13 برد و 35 امتیاز در جایگاه چهارم و هفتم جدول باقی ماندند و تنها در صورت برد پیکان از فولاد سیرجان، جایگاه تیم طبیعت در جدول دستخوش تغییر خواهد شد. محمدحسین شفقی به عنوان نماینده سازمان لیگ و علی یاوری به عنوان ناظر فنی و داوری در این دیدار حاضر بودند.

داوود نافعی و مهرداد شوشتری به عنوان داوران اول و دوم این رقابت سوت زنی کردند. این دیدار دو ساعت و 17 دقیقه طول کشید و شش هزار تماشاگر داشت. همچنین در ست پنجم تیم شهرداری ارومیه کارت تاخیر دریافت کرد.

دیدگاه‌ها