کد خبر : 2005576 | 10 اسفند 1402 ساعت 07:50 | 33.6K بازدید | 24 دیدگاه

تغییر تاریخ بازی رئال به‌خاطر تیلور سوئیفت!

لالیگا با درخواست رئال مادرید مبنی بر تغییر تاریخ بازی با رئال بتیس برای برگزاری کنسرت تیلور سوئیفت در سانتیاگو برنابئو موافقت کرد.

تغییر تاریخ بازی رئال به‌خاطر تیلور سوئیفت!

به گزارش "ورزش سه"، در راستای برنامه‌های مدیران رئال مادرید برای استفاده از سانتیاگو برنابئو برای برنامه‌هایی فراتر از فوتبال، قرار بر این شد که در ماه می کنسرت تیلور سوئیفت، یکی از پرطرفدارترین خواننده‌های جهان، در این ورزشگاه برگزار شود.

این از اولین اقدامات رئال مادرید برای برگزاری رویدادهای مهم به‌غیر از فوتبال در برنابئو است. این استادیوم با در نظر گرفتن امکان برگزاری کنسرت و بررسی آواشناسی و فناوری آماده‌سازی برای کنسرت‌های بزرگ بین‌المللی بازسازی شده است.

با این حال یک مشکل وجود داشت. بازی رئال مادرید برابر رئال بتیس در چارچوب هفته آخر لالیگا در تاریخ ۲۶ می قرار داشت. با توجه به اینکه سه روز بعد باید کنسرت تیلور سوئیفت برگزار می‌شد امکان آمادگی ورزشگاه در این سه روز وجود نداشت، به همین دلیل رئال از لالیگا درخواست کرد که بازی با بتیس به‌جای روز یکشنبه، در روز شنبه برگزار شود.

1996127

ابتدا تصور می‌شد که امکان موافقت با این درخواست وجود نداشته باشد، اما حالا بر اساس اطلاعات اتلتیک لالیگا با درخواست رئال موافق است و بدین ترتیب بازی آخر رئال در لالیگا ۲۵ می و کنسرت‌های تیلور سوئیفت ۲۹ و ۳۰ می برگزار می‌شوند.

البته در صورتی که قهرمانی رئال مادرید تا هفته آخر قطعی نشده باشد و دیدار با بتیس اهمیت جدولی داشته باشد، لالیگا مجبور خواهد شد تمام دیدارهای هفته آخر را همزمان با بازی رئال برگزار کند.

دیدگاه‌ها