کد خبر : 2005588 | 10 اسفند 1402 ساعت 04:04 | 18.8K بازدید | 27 دیدگاه

فروزان و یک رکورد منفی در روز عالی

ستاره ذوب بدموقع گولسیانی را بغل کرد!

محسن فروزان متحمل پنجمین شکست پیاپی مقابل پرسپولیس شد، شکستی با گلی از روی نقطه پنالتی‌ای که ناشی از خطای مجید علیاری روی گولسیانی بود.

ستاره ذوب بدموقع گولسیانی را بغل کرد!

به گزارش ؛ورزش سه؛، محسن فروزان یک شب فوق العاده را در اولین بازی با پیراهن ذوب آهن پشت‌سر گذاشت، اما درخشش او نتوانست مانع از پیروزی سرخپوشان مقابل گاندو شود. گلر ۳۵ ساله ذوبی‌ها در این بازی موفق به مهار موقعیت‌های زیادی از پرسپولیسی‌ها شد تا بعد از یک نیم فصل نیمکت نشینی در گل گهر، دوباره نامش بر سر زبان‌ها بیفتد و در تیم منتخب هفته ورزش سه نیز قرار بگیرد.

تنها نکته منفی این نتیجه برای او، ثبت پنجمین شکست پیاپی این گلر باتجربه مقابله پرسپولیس بود. فروزان فصل قبل و با لباس گل گهر در بازی رفت این تیم مقابل پرسپولیس دو گل دریافت کرد تا بازی با نتیجه دو بر صفر به سود سرخپوشان با پایان برسد.

در دیدار برگشت نمایش تهاجمی پرسپولیسی‌ها منجر به دریافت ۴ گل توسط فروزان شد تا یک برد پرگل برای پرسپولیس برابر فروزان رقم بخورد. فصل گذشته گل گهر و پرسپولیس در بازی یک چهارم نهایی جام حذفی نیز به مصاف هم رفتند که آن دیدار نیز در پایان با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

فروزان در یکی از معدود بازی‌هایش در نیم فصل اول برای گل گهر در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس قرار گرفت و در پایان تیمش با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا شکست امروز او با ذوب آهن مقابل شاگردان اوسمار تبدیل به پنجمین شکست پیاپی گلر سابق استقلال مقابل پرسپولیس شود.

1996143
صحنه‌ای که منجر به ثبت تنها گل پرسپولیس در بازی شد تا فروزان باز هم برابر سرخپوشان کلین‌شیت نکند.

در صحنه پنالتی به نظر می‌رسد مجید علیاری بی‌جهت محبتش به گولسیانی گل کرده است و با بغل کردن او کار دست تیمش می‌دهد!

دیدگاه‌ها