کد خبر : 2005592 | 10 اسفند 1402 ساعت 05:39 | 29.5K بازدید | 43 دیدگاه

تبریز شکرگزار حضور مهندس پرتغالی

تراکتوری‌ها خطاب به آلوز: مرسی که هستی!

ریکاردو آلوز با ۷ پاس گل نقش به‌سزایی در گل‌های بازیکنان تراکتور داشته‌ است.

تراکتوری‌ها خطاب به آلوز: مرسی که هستی!

به گزارش "ورزش سه"، در طی دو فصل اخیر فوتبال ایران شاید تغییرات عمده‌ای را در پارامترهای آماری تجربه کرده اما در این بین هنوز ریکاردو آلوز مهندس پرتغالی تراکتور با گونیا و و خط‌کش خود نقش پررنگی در گل‌های تیم تراکتور دارد.

او در ایستگاه هجدهم لیگ برتر، پس از اینکه در تقابل با پرسپولیس نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند، با پاس گل زیبای خود موقعیتی ایده‌آل برای حسین‌زاده ایجاد کرد و روی همکاری تیمی آنها، با اثر امضای خود زمینه‌ساز گل دوم تی‌تی‌ها مقابل استقلال خوزستان شد.

او حالا با هفت پاس گل از همین حالا برای دومین فصل متوالی عنوان بهترین پاسور لیگ را تصاحب کرده و سخت است که رقبای او بخواهند جایگاه او را پر کنند.

1996152

البته در این بین بازیکنان تراکتور، قدردان عملکرد درخشان آلوز هستند و حتی امیرحسین حسین‌زاده در خوشحالی پس از گل خود با این رفتار به تشکر از او پرداخت ولی این نخستین بار نبود که بازیکنان تراکتور برای قدردانی از آلوز این حرکت را انجام می‌دهند. 

او در این فصل از لیگ برتر مقابل صنعت نفت، پیکان، نساجی، آلومینیوم، هوادار و ۲ مرتبه مقابل استقلال خوزستان پاس گل ثبت کرده تا همچنان عنوان مهندس لیگ ایران در جلوی نام یک پرتغالی قرار گیرد.

📷عکس: مهرورز احمدی

دیدگاه‌ها