کد خبر : 2005593 | 10 اسفند 1402 ساعت 05:25 | 12.7K بازدید | 8 دیدگاه

کاوه همچنان در انتظار گلزنی:

شب سخت ستاره خاموش‌ سپاهان مقابل یاران سابق

کاوه رضایی در بازی با استقلال توفیق چندانی نداشت و در خلق موقعیت ناکام ماند.

شب سخت ستاره خاموش‌ سپاهان مقابل یاران سابق

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی یکی از بازیکنان تعویضی ژوزه مورایس در بازی با استقلال بود تا با تقویت خط حمله نتیجه را تغییر دهد و حداقل یک تساوی در این بازی مهم و سرنوشت‌ساز کسب کند، اما حضور او کمکی به سپاهان نکرد و او دور از دروازه استقلال کارایی چندانی نداشت.

کاوه رضایی در دقیقه 76 بازی با استقلال جانشین رضا اسدی شد، اما در جریان مسابقه کمتر درون محوطه حضور داشت و در جناحین یا پشت محوطه سعی داشت توپ را دریافت کند و بازیکنان سپاهان را صاحب موقعیت کند اما با توجه به یارگیری و پرس شدید استقلالی‌ها چندان موفق نبود و توپ‌های زیادی هم به او ختم نشد و در جریان مسابقه قرار نگرفت.

کاوه در این فصل 11 بازی به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و دو گل مقابل فولاد و هوادار به ثمر رسانده اما از آخرین گل او نزدیک به 5 هفته می‌گذرد، او در فصل نقل و انتقالات در آستانه خروج از این تیم قرار گرفت اما همچنان در این تیم باقی ماند و در ادامه مسابقات همچنان فرصت حضور و تاثیرگذاری خواهد داشت.

1996154

سبک بازی سپاهان و بازی روی زمین آنها می‌تواند ایده‌آل فوتبال کاوه رضایی باشد، اما او با توجه به نیمکت‌نشینی‌های مکرر دچار افت شده و هنوز نتوانسته کیفیت خود را در این تیم نشان دهد، کاوه مقابل تیم سابق خود هم توفیق چندانی نداشت. او بدون گل و خلق موقعیت کار خود را مقابل استقلال پایان داد.

دیدگاه‌ها