کد خبر : 2005603 | 10 اسفند 1402 ساعت 08:20 | 60.5K بازدید | 27 دیدگاه

صفا پرسپولیس را فراموش کرد (عکس)

صفا هادی روزهای سختی را بعد از بازی پرسپولیس سپری کرد.

صفا پرسپولیس را فراموش کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نمایش ضعیف برابر پرسپولیس، انتقادات تند هواداران تراکتور از صفا هادی را به دنبال داشت اما تنها طرفداران تبریزی نبودند که نمایش هافبک عراقی را زیر سوال بردند. سه روز پیش از بازی با استقلال خوزستان، پاکو خمس ویدیوی بازی با پرسپولیس را برای آنالیز پخش و در همین جلسه، اشتباهات صفا هادی را به او گوشزد کرد.

تبعات این نمایش ضعیف صفا، نیمکت نشینی در دیدار با استقلال خوزستان بود تا ریکاردو آلوز، مهدی حسینی و گوستاوو واگنین خط هافبک سه نفره تیم تراکتور را تشکیل بدهند. این سه عملکرد خوبی داشتند و توانستند در فرایند دفاعی نیز با همکاری یکدیگر، تلاش‌های استقلال خوزستان را کنترل کنند.

با این حال در نیمه دوم صفا هادی به جای میلوش دلتیچ وارد زمین شد و برای دقایقی فرصت بازی پیدا کرد و در این دیدار عملکرد خوبی را هم داشت. البته او در این فصل به وضوح نشان داده که نمی‌تواند هافبک دفاعی موردنظر تراکتور باشد و برای فصل آینده تراکتور یک هافبک دفاعی کلاسیک خواهد بود.

1996183

اما تا آن زمان صفا تنها بازیکنی است که می‌تواند در این پست به میدان برود و به خصوص برای بازی استقلال و سپاهان، خمس و هواداران تراکتور باید امیدوار باشند که این بازیکن بتواند کار را به سود آنها در بیاورد.

عکس از مهرزور احمدی

دیدگاه‌ها