کد خبر : 2005610 | 10 اسفند 1402 ساعت 07:54 | 21.2K بازدید | 16 دیدگاه

اینزاگی خیال هواداران اینتر را راحت کرد

سیمونه اینزاگی هنوز اینتر را به عنوان قهرمان زودهنگام سری A نپذیرفته است و همین‌طور تایید کرد که هیچ نگرانی‌ای درمورد آینده خود ندارد.

اینزاگی خیال هواداران اینتر را راحت کرد

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی اگرچه اغلب معتقد هستند تیمش شانس اصلی قهرمانی سری A است، اما اعتقادی ندارد درباره این موضوع صحبت کند.

اینتر در بازی معوقه هفته بیست و یکم سری A به مصاف آتالانتا رفت و با نتیجه 4-0 برنده شد. اینتر با کسب این برد با فاصله‌اش با یوونتوس رده دومی را به 12 امتیاز رساند.

سیمونه اینزاگی پس از بازی به دازن گفت: "مسیری که طی می‌کنیم نشانه‌های فوق العاده‌ای دارد و نباید سرعتش را کم کنیم."

دلیل جشن گل فدریکو دی‌‌مارکو با شما؟

چون به او گفتم که در لحظه پنالتی برای ریباند، نزدیک به گوشه محوطه جریمه بایستد و بعد وارد محوطه شود. به دنزل دامفریس هم همین را گفتم. وقتی مقابل ما جنوا پنالتی خراب کرده بود این تمرین را انجام داده بودیم.

عملکرد تیم؟

به مدت 2 سال و نیم است که از عملکرد تیمم لذت می‌برم و این فقط مربوط به الان نمی‌شود. یک ماه پیش هم‌امتیاز یوونتوس بودیم، پس مشخص است همه چیز می‌تواند خیلی سریع تغییر کند. نباید تمرکزمان از دست بدهیم.

تمدید قرارداد؟

من اینجا در کنار باشگاه، با بازیکنان و با هواداران احساس راحتی دارم. دلیلی ندارد درمورد آن صحبت کنم. در حال حاضر باید تمرکز عجیبی رو بازی‌ها داشته باشیم و نمی‌خواهم درمورد مسائل دیگر حرف بزنم و به نظرم باشگاه هم این موضوع را نمی‌پسندد. ولی به نظرم باشگاه هم از نحوه بازی تیم بسیار خوشحال است.

1996194

مصدومیت داویده فراتسی؟

او در بهترین فرم خود قرار دارد و از مصدومیتش ناراحت شدم. از او درمورد شرایطش سوال کردم و امیدوارم مشکلی جدی نداشته باشد.

آلساندرو باستونی؟ 

در هر 125 بازی فقط یک بار اشتباه می‌کند. او پسری فوق العاده باهوش با تکنیکی بالاست. او عاشق اینتر است و از اینکه اینجا حضور دارد خوشحالیم.

اینتر با این برد قهرمانی را مسجل کرد؟

خیر. جام‌ها کم هستند و نمونه‌اش هم سوپرجام بود که در ژانویه آن را بردیم. امیدواریم تعدادشان بیشتر شود. فعلا تمرکز ما روی بازی بعدی مقابل جنواست.

دیدگاه‌ها