کد خبر : 2005617 | 10 اسفند 1402 ساعت 09:35 | 32.7K بازدید | 14 دیدگاه

کاپیتان تیم ملی ایران زوج مدافع کرواسی شد

ملی پوش ایرانی آ ا ک آتن تغییر پست داده و در قلب خط دفاعی استفاده می‌شود.

کاپیتان تیم ملی ایران زوج مدافع کرواسی شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ ا ک آتن که برخلاف دور رفت سوپر لیگ یونان و با توجه به جدایی میلاد محمدی فقط یک بازیکن ایرانی در فهرست نفراتش دارد، پست مدافع چپ ایرانی خود را در دو مسابقه از سه دیدار اخیرش تغییر داده و تصمیم گرفته کاپیتان تیم ملی را در یک منطقه جدید استفاده کند.

احسان حاج‌صفی که طی دو سال و نیم متوالی در آ ا ک آتن بازی در پست‌های دفاع چپ، هافبک دفاعی و وینگر را تجربه کرده بود، در دو مسابقه از سه هفته گذشته سوپر لیگ یونان مقابل کیفیسیاس و جیانینا تغییر پست داده و به قلب خط دفاعی تیمش رفته که شب گذشته هم این اتفاق برای او رخ داد.

کاپیتان تیم ملی ایران که پس از جام ملت‌های آسیا در دیدار با کیفیسیاس برای نخستین بار در پست دفاع میانی استفاده شد، در مسابقه شب گذشته آ ا ک آتن در هفته بیست و پنجم سوپر لیگ یونان مقابل جیانینا قعرنشین هم به‌عنوان مدافع وسط به میدان رفت.

نکته جالب توجه در حضور احسان حاج‌صفی در ترکیب و خط دفاعی آ ا ک آتن، زوج او در این پست است؛ دوماگوی ویدا، مدافع شاخص فوتبال کرواسی و تیم ملی این کشور در کنار کاپیتان ایران بازی می‌کند که در کنار هم توانستند در برتری 4 بر 2 این تیم مقابل جیانینا موثر باشند.

دیدگاه‌ها