کد خبر : 2005634 | 10 اسفند 1402 ساعت 11:34 | 23.1K بازدید | 20 دیدگاه

توپ‌جمع‌کن‌ها هم جام بردند! (عکس)

پسرانی که به عنوان توپ جمع کن در بازی دیشب لیورپول برابر ساوتهمپتون حضور داشتند با جام قهرمانی به زمین آمدند.

توپ‌جمع‌کن‌ها هم جام بردند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم جام حذفی انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت و با سه گل این تیم را شکست داد تا با خیالی آسوده راهی مرحله بعدی این مسابقات شود. 

شاگردان یورگن کلوپ در حالی موفق شدند به جمع هشت تیم نهایی این رقابت‌ها برسند که چند روز قبل در دیدار فینال جام اتحادیه انگلیس روبروی چلسی قرار گرفته و با یک پیروزی دراماتیک در لحظات آخر این جام را از آن خودشان کرده بودند. 

همین اتفاق باعث شد که مدیران این باشگاه به فکر این باشند که در این دیدار از جام قهرمانی برابر هواداران این تیم در آنفیلد رونمایی کنند و با ابتکاری جالب و قابل توجه که تحسین بسیاری را برای آنها به همراه داشت دست به این کار زدند. 

1996219

پسران کوچک و نوجوانی که شب گذشته قرار بود به عنوان توپ جمع کن در کنار زمین در آنفیلد حضور داشته باشند، پیش از شروع بازی در حالی که جام قهرمانی اتحادیه را در دست داشتند به زمین آمدند و دور افتخار زدند تا سهمی در این خوشحالی داشته باشند. 

1996220

تماشاگرانی که برای دیدن این بازی از نزدیک به آنفیلد رفته بودند هم بسیار از این تصمیم استقبال کردند و این پسرها را مورد تشویق شدید خودشان قرار دادند. 

1996221

دیدگاه‌ها