کد خبر : 2005668 | 10 اسفند 1402 ساعت 14:35 | 149.4K بازدید | 39 دیدگاه

ماریانو نه راه می‌رود، نه دستمزد می‌گیرد

اوضاع اسف‌بار بدترین شماره 7 تاریخ رئال

ماریانو که سال 2018 به رئال برگشت و شماره هفت را نیز گرفت تا جانشین رونالدو شود، این روزها مجانی در عضویت سویا قرار دارد.

اوضاع اسف‌بار بدترین شماره 7 تاریخ رئال

به گزارش "ورزش سه"، ماریانو دیاز بالاخره پس از پنج سال و با اتمام قراردادش دست از سر رئال برداشت و از این تیم جدا شد. ماریانو در هر فصل به اندازه انگشتان دو دست هم بازی نمی‌کرد و همواره مصدوم یا نیمکت نشین بود. 

او دستمزد بالایی می‌گرفت و پول را به فیکس بودن در تیم‌های دیگر ترجیح داد. در واقع هیچ باشگاهی به ماریانو 4 میلیون یورو دستمزد نمی‌داد. در هر صورت او به عنوان بازیکن آزاد و در روزهای پایانی انتقالات تابستانی به سویا پیوست.

1919063

تا اینجای فصل ماریانو تنها در 10 بازی برای سویا 297 دقیقه بازی کرده و یک گل نیز در کوپا دل ری زده است. او در لالیگا 6 بار و در لیگ قهرمانان سه بار به میدان رفته و در اکثر آنها ذخیره بوده است.

1996261

اخیرا مربی سویا اعلام کرد که او نمی تواند حتی راه برود. مصدومیتی که اجازه تحرک را از ماریانو گرفته و طبق ادعای آاس باشگاه در ژانویه به او پیشنهاد فسخ قرارداد را داد ولی ماریانو نپذیرفت. سویا برای ثبت قرارداد خریدهای زمستانی با مشکل روبرو بود و ماریانو که نمی‌خواست فسخ کند، قبول کرد تا دستمزدی از باشگاه تا پایان فصل نگیرد. او هنوز یک فصل دیگر قرارداد دارد و خوشبین است در مقطع پایانی فصل برای سویا دقایقی به میدان برود.

دیدگاه‌ها