کد خبر : 2005674 | 10 اسفند 1402 ساعت 15:10 | 43.9K بازدید | 25 دیدگاه

گام بلند لونین

ورود به جمع نخبگان: کورتوا تهدید شد

آندری لونین جوری بازی می‌کند که دیگر بعید است بتوان او را در رئال به راحتی نیمکت‌نشین کرد؛ تهدیدی بزرگ برای تیبو کورتوا.

ورود به جمع نخبگان: کورتوا تهدید شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، فصل برای آندری لونین رویایی پیش می‌رود. گلر اوکراینی مدت‌ها زیر سایه تیبو کورتوا بود ولی با مصدومیت این بازیکن او فرصت عرض اندام پیدا کرد و حتی جذب کپا نیز مانع درخشش او نشد. لونین یک مقطع ذخیره کپا شد ولی از مصدومیت او بهترین استفاده را برد و حالا گلر ثابت رئال است و در 6 بازی اخیر کهکشانی‌ها فیکس بوده است.

1989129

لونین که گفته می‌شد رئال همین تابستان او را خواهد فروخت، حالا شانس بالایی برای ماندن دارد و باشگاه قرار است در پایان فصل برای تمدید با او وارد مذاکره شود.

لونین در این مذاکرات دست بالا را دارد و حق نیز با او است. گلر اوکراینی در لالیگا با 80 درصد مهار موفق، بالاتر از هر دروازه‌بان دیگری قرار دارد (با حداقل 10 بار حضور در دروازه). او این آمار را در 14 بازی ثبت کرده است. البته داوید خیل با 4 حضور درون دروازه کادیز 81 درصد مهار موفق داشته است. این آمار برای اوبلاک 72.5 و برای تراشتگن 70.6 است.

در اروپا تنها یان زومر بهتر از لونین بوده است. گلر اینتر توانسته آمار 83 درصد مهار موفق را ثبت کند و صدرنشین گلرهای اروپا باشد. با این روند تیبو کورتوا باید نگران‌تر از قبل باشد چون فصل بعد کار ساده‌ای برای نیمکت نشین کردن لونین نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها